Ella Dvornik iz dana u dan sa svojim pratiteljima na društvenim mrežama dijeli pojedinosti iz privatnog života. Ovog puta odlučila im se požaliti na cijene koje su ju neugodno iznenadile u jednom zagrebačkom kafiću.
Naručila je sok od jagode i dobila račun od 23 kune. - 23 kune mali sokić od jagode. Wtf. Ne bi da sam u Dubrovniku usred ljeta, a ne u Zagrebu usred zime - napisala je Ella uz fotografiju računa kojeg je objavila na svom Instagram Storyju.
Ovo nije prvi put da su se poznati Hrvati žale na cijene u metropoli. Nedavno se Ljupka Gojić Mikić požalila na cijenu taksija u iznosu od 140 kn koliko je njezina prijateljica iz Japana platila od Knežije do Glavnog kolodvora u iznosu od 140 kuna.
Na cijene, doduše one na Jadranu, ljetos se žalio i bivši kandidat 'Života na vagi' Marko Kregar koji je javno izrazio svoje nezadovoljstvo nakon što je od prijatelja čuo da porcija srdelica u jednom restoranu stoji čak 120 kn. - a se ja sada pitam koga vi je*ete s tolikim cijenama? Što mislite da smo mi Ujedinjeni Arapski Emirati i da se*emo novce jer se nekom kretenu sprdnulo da porciju ušljivih srdelica naplaćuje 120 kuna, a za 12 kuna dobije kilu istih u bilo kojoj ribarnici – napisao je ogorčeni Marko na društvenim mrežama.
No, ima i pozitivnih primjera. Bivši voditelj Nove TV Dorijan Elezović ljetos je pak ostao ugodno iznenađen nakon što je u jednom kafiću u Gorskom kotaru rundu za cijelo društvo platio manje od 50 kuna. - Dok se svi čude cijenama na moru, ja sam mislio da me u Čabru netko zeza! - kazao je Dorijan koji je na društvenim mrežama objavio i fotografiju računa. Tri votke, dva gina, jedan brandy i sok platio je ukupno 46,50 kn.
- Samo jedan gin tonic nedavno sam u Zagrebu platio 72 kune. Ovo je oaza za novčanik - dodao je Elezović koji se trenutno bavi PR-om. Inače ugostiteljski objekt koji je posjetio s društvom u vlasništvu je bivših natjecatelja RTL-ove emisije 'Superpar', Tine Malnar i Davora Urha.
Ma nije njoj skupo nego prilika da još jedan dan u nizu iskoči iz paštete. Jadne novine koje takav srać prenose, a skoro sve prenose. Ako joj poručimo da drugi puta pogleda cjenik prije konzumacije, možda nas prestane maltretirati s nekim novim isčuđava... samopromocijama?