recept za uspjeh

Slavne pjevačice se bacile u poduzetničke vode i zarađuju milijune

Foto: Profimedia
1/7
18.08.2019.
u 08:00

Tom branšom ranije su dominirale velike tvrtke poput L'Oreala ili MAC-a, a oni dubljeg džepa posezali su za proizvodima luksuznih brendova kao što du Dior, Givenchy ili Shiseido.

Nije novost da se pjevačice često uz pjevanje bacaju u poduzetničke vode, a čini se da će police naših drogerija uskoro postati bogatije za još jednu slavnu liniju.

Nakon Rihanne i Lady Gage, Selena Gomez se sprema pokrenuti svoju liniju dekorativne i preparativne kozmetike. Pjevačica je već pokrenula cijeli proces, javlja Women's Wear Daily, a planira proizvoditi parfeme, šminku, ali i preparate za njegu kose.

Tom branšom ranije su dominirale velike tvrtke poput L'Oreala ili MAC-a, a oni dubljeg džepa posezali su za proizvodima luksuznih brendova kao što du Dior, Givenchy ili Shiseido.  U to vrijeme mnoge žene su ovisile o kritikama lifestyle časopisa ili preporukama prodavačica koje su radile na odjelima s kozmetikom kako bi odlučile isplati li im se kupiti neki proizvod, a veliki brendovi jedini su bili spremni ulagati velike novce u marketinške kampanje. No pojavom prvo beauty blogera, pa kasnije i influencera cijela situacija se malo razvodnila. 

Foto: Instagram/riley.loudermilk

Beauty blogeri su na svojim blogovima pisali recenzije proizvoda, a brojne žene su prihvatile njihove recenzije jer se radilo 'stvarnim ženama' s kojima su se mogle poistovjetiti. kasnije su se pojavile i youtuberice koje su ženama objasnile da ne moraju imati gomile novaca i profesionalne šminkerice da bi dobro izgledale na poslu. Koristile su jeftinije proizvode, objašnjavale zašto im neke odgovaraju, a neke ne, te polako otkrivale tehnike šminkanja koje su se ranije mogle pročitati u knjigama, naučiti na tečajevima ili od prijateljice.

A onda su se pojavile i influencerice, predvođene članicom klana Kardashian-Jenner, Kylie. Ona je osmislila i stvorila svoju kozmetičku liniju, prepisujući recept za uspjeh od manje poznatih brendova koji su u to vrijeme bili uspješni na društvenim mrežama, kao što su npr LimeCrime i ColorPop. Bilo je bitno ograničiti količine i u asortiman uključiti boje koje nisu konvencionalne niti lako dostupne na svakom koraku. Zbog takvog poslovnog plana postala je najmlađa milijarderka na svijetu koja  

Foto: Instagram/riley.loudermilk

Vođena istim poslovnim planom obogatila se i Rihanna koja je u svoju hvaljenu kozmetičku liniju dodala i 50 nijansi tekućih pudera koji pristaju gotovo svakom tonu i boji kože, što su mnogi smatrali revolucionarnim. Ona je u 2019. proglašena najbogatijom pjevačicom, a zanimanje za njezin brend ne jenjava.

Prošli mjesec svoju kozmetičku liniju najavila je i Lady Gaga . Njezina linija dolazi u rujnu, prvo će lansirati proizvode koji se istovremeno mogu koristiti na očima i obrazima i koji će kao set koštati 49 dolara, a uz to i sjajila za usne koja će prodavati za 16 dolara, tvrdi Beauty Insider. Udružila se  s Amazonom gdje će znatiželjnici iz  devet zemalja, uključujući Ameriku, Francusku i Japan, prvi moći nabaviti  njezine proizvode.

Pogledajte tko su najplaćenije zvijezde današnjice:

 

Komentara 1

RO
RogaBabaroga
09:48 18.08.2019.

kak nemremto ja! kaj, moram prvo pocet pjevat?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije