Sinoć je Goran Bare sa svojima Majkama pohodio Tvornicu kulture. Bez predgrupa, bez prevelikih riječi, i uz najavu većeg koncerta na Šalati u lipnju sljedeće godine. Prošlo je već više od šest mjeseci od izlaska posljednjeg albuma "Nuspojave", no Majke su ponovno rasprodale Tvornicu kulture, jednako kao i 2011. kada su prošli album "Teške boje" promovirali na istom mjestu. A Tvornica kulture rasprodana je unatoč tomu što je stvorena puno manja pompa nego te godine kada su "Teške boje" osvajale radijske etere.
Koncert je započeo sa sat vremena kašnjenja, vjerojatno namjerno bend nije htio doći dok se dvorana ne napuni pa su nešto prije 23 sata već krenuli i zvižduci i dernjava. Čim je bend izašao na pozornicu, u kojem glavnu riječ čini se vodi gitarist Kruno Domaćinović koji je u devedesetima u Majkama svirao u paru sa Zoranom Čalićem, publika se opustila, a zatim odmah zborski otpjevala "Vrijeme da se krene". Bare je prepunoj Tvornici odmah prepustio mjesto glavnog vokala i, kako se poslije pokazalo, ta je uvodna pjesma bila i najbolji dio koncerta jer u njegovu prvom dijelu, kada je bend svirao pjesme s posljednjeg albuma i raritete iz raznih dijelova karijere, na svoje su dolazili samo najveći fanovi pa se osjetio manjak entuzijazma u dvorani, koji inače krasi svirke Majki.
Većinu koncerta činilo se da Majke i ne prolaze toliko dobro kao što je bilo, primjerice, prije 13 mjeseci na istom mjestu. Razlog mora biti to što se publika još nije u potpunosti navikla na pjesme s "Nuspojava". No, oni pravi fanovi u prvih su sat vremena mogli čuti i rijetko izvođene dragulje, poput "Ništa lažno" koju je Bare napisao za svoj album "Izgubljen i nađen".
Iza pjevača sinoć je bio aktivno i solidno zamišljeno platno koje je emitiralo različite videe kao pratnju pjesama. Tako je "Teške boje" pratio spot za pjesmu, a "Baretov blues" fotografije najvećih američkih blues majstora. Uz to su ukomponirane i Baretove fotografije što je, inače minimalističkim nastupima Majki, dalo više dinamike.
Ponovno, kao i prošle godine u Tvornici, Bare je između pjesama odabrao obrecnuti se na politiku i društvo, tada se čak i svađao s jednim posjetiteljom, no ovog su puta njegovi apeli i grmljavine, karakteristični za koncerte Majki, prošli hladno među publikom koja je samo došla čuti pjesmaricu jednog od najvećih rock bendova u hrvatskoj povijesti.
Tako je prva polovica koncerta prošla kao blaga uspavanka, u kojoj su uživali najveći fanovi, ali je odgovor publike bio osjetno slabiji nego uobičajeno kada su Majke u pitanju. Jedna je pjesma čak i izvedena dva puta, a Bare je to kratko obrazložio između dvije izvedbe: "Znam da vas to ljuti, ali moramo snimiti spot". Nije čudno da publika baš i nije poludjela od sreće.
Tek u drugom dijelu nastupa bend je krenuo šarati s pjesmama s najboljih izdanja, od "Odvedi me", "Budi ponosan", "A ti još plačeš" do "Mršavi pas", "Ja sam budućnost" ili "Mene ne zanima" koja je izvedena odlično i u kojoj su publika i pjevač konačno otpustili sve kočnice. Time je dokazano da je ono što su Majke stvorile u 1990-ima, a i ono što je Bare s nekoliko bendova snimio u 21. stoljeću, ostaje zapisano zauvijek.
Publika je nakon kraja redovnog dijela, a onda i prvog bisa, i dalje tražila "još", glasno i uvjerljivo, no ne baš u skladu s prođom koju je bend imao ranije kod nje. Na kraju se može reći da su na svoje došli najveći fanovi koji su čuli pokoju pjesmu koju ne izvode toliko često, kao i oni noviji koji napamet znaju album "Teške boje" ili najnoviji "Nuspojave", no većina onih koja se došla zabaviti uz hitove devedesetih sjetit će se radije nekog od brojnih odličnih koncerata koji je isti bend održao na istom mjestu. I uz veću kemiju s publikom.
kashogi i ovaj tip su trebali zavrsit isto .