Manje od mjesec dana dijeli nas od početka Europskog nogometnog prvenstva u Njemačkoj a vjerni fanovi napokon su dočekali da omiljeni hit makeri svih navijača Zaprešić Boysi izbace dugoočekivani singl „Ludilo“.
„Ludilo“ se referira na ono što je hrvatska nogometna reprezentacija priuštila Hrvatima na zadnja dva svjetska prvenstva kad se u domovinu oba puta vratila s odličjima oko vrata i na to kako su se svi oni kojima je Hrvatska u srcu osjećali u napetim trenucima na putu do svjetskog srebra i bronce. Jednom riječju, svim navijačima priuštila je – ludilo!
Spot za novi singl sniman je u jednom zagrebačkom studiju a režirali su ga Nevio Smajić i Mario Borščak, već uigrana ekipa koja potpisuje video izdanja grupe Zaprešić Boys. Posebnost spotu predivnim face paintingom inspiriranim Hrvatskom dala je majstorica šminke Marina Krmek.
Pjesmu u izdanju Rubikon Sound Factoryja autorski potpisuju Ante Pecotić (glazba), Marko Novosel (tekst) te Bojan Šalamon – Shalla ( aranžman i produkcija).
Iako se Hrvatska nije uspjela popeti na sami tron na zadnja dva svjetska natjecanja, za mnoge navijače ona je, kako se u pjesmi govori, šampion.Upravo su nacionalni naboj i povijesni srebrni i brončani uspjeh hrvatske nogometne reprezentacije donijeli Zaprešić Boysima nevjerojatan uspjeh legendarne pjesme „Igraj moja Hrvatska“, te je ona s 42milijuna pregleda na YouTube-u postala neslužbena himna hrvatske nogometne reprezentacije.
Preostaje nam vidjeti hoće li nas nogometno ludilo koje nas očekuje dovesti do zadnjeg i najsjajnijeg odličja koje nedostaje hrvatskim nogometašima. Zaprešić Boysi glasno će bodriti naše nogometaše s koncerata uoči svake utakmice diljem hrvatskih gradova a sve detalje o samim nastupima moći ćete saznati se na njihovim društvenim mrežama, gdje su vrlo aktivni i popularni.