Sanlorenzo yacht u suradnji sa Sanlorenzo Adria distributerom, koji je dio grupacije Master yachting koja je zastupnik za najvažnije brendove u industriji brodova, organizirao je po prvi puta van brodogradilišta u Viareggiu i uobičajenih lokacija za ovakve promocije kao što su Cannes, Monte Caro, Majorca, čak dva eventa u tjedan dana. Prvi na Adriaticu je bio u Porto Montenegro 15. lipnja te u četvrtak u gradu Splitu!
”Izabrali smo Split jer je najveća i najvažnija luka na Jadranu, ali postaje sve više i luksuzna destinacija uz brojne luksuzne hotele, restorane i barove i nevjerojatnu povijesnu arhitektonsku vizuru Dioklecijanove palače, a Dioklecijan je bio uz svoje dvorske dame u rimskim togama pod palicom Ivana Vatavuka HNK Spit domaćin uzvanicima, klijentima iz Austrije, Njemačke Švicarske, Srbije, Mađarske, Češke i ostalih zemalja. "Svi brodovi koje smo pokazali su prodani i dovezla ih je posada naših kupaca", izjavila je Snježana Schillinger, PR Sanlorenza, koja uz supruga Franza Schillingera predstavlja ovaj najprestižniji brend u svijetu jahti!
Premijerno su predstavili i: Blue game 42, Blue game 63, Sanlorenzo SD. 96 i Frauscher 1414 Demon, ujedno i vjenčani poklon koji je Franz poklonio supruzi Snježani koji se po austrijskoj tradiciji naziva Morgengabe vrijedan 1,6 milijuna eura! Uzvanici su nastavili večeru u Dioklecijanovim podrumima otpraćeni uz vojnu gardu Dioklecijana te posebno dekoriran prostor, cvjetne aranžmane uz nadzor Impresaria Antun Tina te koncert čelistice Ane Rucner! Uz brojne strane VIP goste Sanlorezno marketing Cinzia Ricco, Francesco Badini direktor brodogradilišta, Antonia Kuzmanića, slavnog fotografa Jadrana Lazića, direktoricu Diora iz Beča Mariju Novak bile su prijateljice Borna Kotromanić, Antea Kodžoman, Maja Cvjetković i brojni drugi koje su u podrumima služili 40 konobara uz pet sljedova delicija cateringa Marijana Basica! Split je doživio neviđeni luksuz na vodi kakav po svom statusu i zaslužuje!