Zoran Marić:

Pripremamo 14. INmusic iako nemamo jednak tretman

Zoran Marić
Foto: Igor Kralj/Pixsell
01.07.2018.
u 21:08

HTZ je odlučio podržati Ultra festival 20 puta većim iznosom od INmusic festivala! Još uvijek smo u nevjerici, kaže organizator festivala INmusic

Kolike ste poticaje dobili za ovogodišnji INmusic?

INmusic najkvalitetnije podržava Turistička Zajednica Grada Zagreba i Grad Zagreb kroz svoje urede za kulturu, gospodarstvo i sport. Vjerujemo da će suradnja biti još bolja i kvalitetnija kako bi INmusic festival mogao opstati i biti konkurentniji brojnim velikim međunarodnim festivalima na kojima nastupaju najveći svjetski bandovi. Hrvatska turistička zajednica je tek sada objavila potpore za 2018. godinu i unatoč sve boljim rezultatima odlučili su smanjiti potporu INmusic festivalu što samo po sebi i ne bi bilo toliko problematično da su sve TOP turističke manifestacije tretirane jednako. No, Hrvatska turistička zajednica  istovremeno je odlučila podržati Ultra festival s 20 puta većim iznosom od INmusic festivala! Još uvijek smo u nevjerici da jedna javna institucija može uvesti takvu razinu nejednakog tretmana sličnih manifestacija. 

Kakav je rezultat ovogodišnjeg INmusica, koliko je bilo posjetitelja, kakav je njegov utjecaj na gospodarstvo i turizam u Zagrebu?

Ovo je najuspješniji INmusic festival do sada pa možemo govoriti i o najboljim rezultatima u 13 godina održavanja festivala. Velika popunjenost smještajnih kapaciteta u Zagrebu za vrijeme INmusica, pokazuje veliki značaj INmusica za turizam grada Zagreba u kome je INmusic jedna od najvažnijh turističkih manifestacija. Suradnja s velikim firmama kao što su OTP banka, INA, Jana, Volkswagen, Jagermaister, Philip Morris pokazuje da je INmusic odlična markentinška platforma za razne industrije. Partnerstvo s  OTP bankom koja omogućava beskontaktno i bezgotovinsko plaćanje na festivalu dovodi i do promjene u navikama posjetitelja festivala koji sve više koriste beskontaktno plaćanje kao lakše i brže sredstvo plaćanja i za manje transakcije. Navike ljudi su u konačnici presudan faktor u gospodarskim trendovima. U svijetlu mijenjanja navika ljudi može se može gledati i na uvođenje craft piva u ponudu INmusic festivala

Zoran Marić
1/17

Pripremate li se za sljedeći INmusic? Planiraju li se novi izvođači? Hoće li ostati i ista ponuda piva, jesu li posjetitelji bili zadovoljni cijenom i kvalitetom ponude?

Pripreme za 14. INmusic festival su već u tijeku, pregovori s izvođačima su u punom jeku. Ulaznice za 14. INmusic mogle su se po najpovoljnijim cijenama kupiti na samom 13. INmusic festivalu, a sada su u prodaji ulaznice za ranoranioce koje se mogu nabaviti na INmusic web shopu. Ovogodišnja ponuda craft piva pokazala je da se zanatsko pivo logistički može prodavati i na najvećim manifestacijama u Hrvatskoj što je ogromna promjena u odnosu na dosadašnju percepciju i iskustvo u Hrvatskoj i Europi. Velika većina posjetitelja bila je zadovoljna ponudom i nismo imali velikih negodovanja oko cijene craft piva jer je cijena piva u kategoriji nižih zagrebačkih cijena za craft pivo iako je organiziranje točenja piva na livadi logistički puno skuplji i složeniji proces od točenje piva u čvrstom uređenom objektu. Stoga nema prepreka da INmusic ne zadrži ovogodišnju ponudu piva, no vidjet ćemo kako će se stvari razviti i s tržišnog aspekta.

 

Zoran Marić
1/30

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije