Godine 2009. Kristina Šalinović bila je djevojka koja obećava, zaštitno lice Cro-a-Portera. Sada mu se vratila kao jedna od velikih zvijezda modne industrije, supermodel koji nosi revije najvećih kreatora na pistama Pariza i New Yorka, lice s naslovnica talijanskog Voguea. Upravo je ona nosila prvi i zadnji model na reviji raskošnih večernjih haljina Matije Vuice kojom je završen prvi dio HTC Cro-a-Portera u West Gateu.
Učinkovita golotinja
A Matija nam je na pistu poslala žene-ratnice, u čemu su joj pomogle cipele Ledenko i nakit Kitsch koji voli i nosi i velika Blanka Vlašić. Njezine su ratnice senzualne i erotične, umotane u metre finih tkanina, a glavno “kreatorsko” oružje ovog je puta bilo ostavljanje velikih dijelova gole ženske kože prekrivenih tek najprozirnijim tilom. Učinkovito! S druge strane, kolekcija Xenia Designa, koja se s Matijom bori za ono najbolje što smo vidjeli na pisti u subotu navečer, donijela nam je žene zakopčane do grla. Pa iako smo tek skinuli kapute, sljedećoj se zimskoj sezoni treba radovati baš zbog ovih koje je kreirala Ksenija Vrbanić. A žene koje se odluče za zimu u stilu Tihomira Krznarića svijetom će šetati baš poput nježnih loptica od vune. Volumen je postigao nepreglednim vunenim nitima, što u konačnici njegovim modelima daje ekstreman, ali zanimljiv izgled. Volumenom se, kao i uvijek u svojim kolekcijama, bavio i Luka, ponavljajući ono što smo već vidjeli, ali mornarski dijelovi nove kolekcije zasigurno će imati izvrsnu prođu. Najviše je pak razočarala mlada Anamarija Asanović.
Tehnički loš Hippy Garden
Odličnu početnu ideju da kolekciju stvori na temelju rublja koje su nosile njezine praprabake, a danas je u obliku vrućih hlačica i haljinica stvoreno za mlade djevojke, pokvarile je dodajući tzv. glamurozne modele, a njezine sandale pokazale su se kao cipele za mučenje iz kojih ispadaju krivi dijelovi stopala. No, ona još stigne naučiti. Na žalost, Đurđica Vorkapić nema ispriku za tehnički loše izvedenu kolekciju Hippy Gardena jer su haljine koje na leđima stvaraju grbe ubile svaki spomen mode. Šteta za dobru ideju i dobre materijale.