U četvrtak navečer u Kockici na Prisavlju počeo je šesti Modni ormar, smotra kreativnih dosega studenata umjetničkih akademija koju organizira Tekstilno-tehnološki fakultet.
Poruka velikima
Večer studentskih revija otvorila je revija pobjednika lanjskog Ormara Adele Kliškić i Nikole Brbira, koji su pokazali da nastavljaju svoju tradiciju definiranja ženske siluete modelima koji su sastavljeni kao patchwork, koji otkrivaju (ili skrivaju) čari ženskog tijela. Slijedilo je trinaest revija studenata koji se natječu za titulu autora najbolje kolekcije. Mladi su pokazali da i te kako dobro poznaju modu, da su spremni na pistu poslati nove i drugačije modele (njihov je autorski pristup vidljiv i kada je riječ o eksperimentalnoj modi), ali i da se znaju nositi s recesijskim vremenima. Duhovita je bila kolekcija Marine Bogdanić izrađena od vreća za smeće. Šaljući poruku da studenti jednostavno nemaju novca za skupe materijale, buduća je kreatorica stvorila od tog materijala koji odlažemo u kontejnere isključivo raskošne večernje haljine. Poslala je time i jasnu poruku nekim našim "velikim" kreatorima.
Bez poznatih
Odlične mini kolekcije pokazale su Matilda Sporiš (igra crtanja koncem po modelima), Morana Krklec s modelima koji doslovno sutra mogu na ulicu na nekoj modno osviještenoj ženi te Matija Čop sa sivom kolekcijom koju bi zaista trebalo sašiti u nekom finom materijalu (primjerice lanu), jer su njene skulpturalne konstrukcije izuzetno vrijedne pažnje, ali i nadasve nosive.
Kao u svih ovih godina Modni ormar je dokazao da hrvatska moda postoji i bez slavnih faca u prvom redu, štoviše da je opuštenija i zaigranija kada se predstavlja istinskim zaljubljenicima, čak i kada je riječ o mamama, bakama i tetama koje s ponosom prate prve modele što su ih na pistu poslali njihovi kućni kreatori.