Ako imate profil na društvenim mrežama, sigurno ste primijetili da se jedan modni dodatak ove sezone ističe na mnogo fotografija te da gotovo i nema trendseterice koja ga nije dodala u svoj ormar.
Radi se o remenu koji potpisuje talijanska modna kuća Gucci, a nakon influencerica na društvenim mrežama postao je neizostavan dodatak domaćim poznatim damama. Iako postoji i vintage verzija, ova inačica remena na tržištu se pojavila u 2016. godini, a i dalje uživa jako veliku popularnost kod brojnih dama, a čini se kako ni nemaju namjeru odreći ga se tako skoro.
Ni ovaj trend nije zaobišao stylish Hrvatice, a među prvima koje su ga isfurale bile su Viktorija Rađa, Aleksandra Dojčinović, blogerica Hana Hadžiavdagić Tabaković i Marta Fernandes da Silva, supruga bivšeg dinamovca Juniora Fernandesa. Cijela priča oko remena ne bi bila nimalo neobična da nije riječ o modnom dodatku čija se cijena kreće između 2240 kuna, koliko je potrebno izdvojiti za tanji model koji je namijenjen nošenju oko struka, pa do 9600 kuna koliko košta model napravljen od krokodilske kože koji dolazi u crnoj i tamnozelenoj boji. Većina dama ipak bira model u crnoj boji s dvostrukom zlatnom kopčom, odnosno prepoznatljivim Guccijevim logom.
Jednako ga dobro kombiniraju i u ležernim i u elegantnim izdanjima, a pokazale su nam kako odlično pristaje uz traperice, ženstvene hlače, suknje pa čak i kimono!
"Influencerica"......zanimanje za retardirane....."opinion maker"...ista stvar isto značenje.....Mene bi bila sramota da me takva osoba na išta nagovori a kamoli na remen od 3000kn!!!!!!!! Ali hvala bogu ima nas svakakvih tako da takve osobe(INFLUENCERICE) mogu lijepo živjeti dok stoka sitnog zuba daje klikove na njihove famozne profile