PROMO

Tatjana Jurić otkriva kako su u tri mjeseca okupili 150 tisuća ljudi

Tatjana Jurić
Foto: Narodni
25.09.2019.
u 08:57

Narodni je u manje od 100 dana okupio 150 tisuća slušatelja u svojoj Viber zajednici, a za kampanju Viber stickeri na društvenim mrežama dobio je najjaču regionalnu digitalnu nagradu - SoMo Borac, i to u kategoriji Social.

Najslušaniji radio u zemlji prvi je radio uopće u Hrvatskoj kojemu je to pošlo za rukom.

Površni poznavatelji radijske scene mogu biti iznenađeni što je tako važna digitalna nagrada otišla u ruke radija, ali činjenica je da radio nije ono što je bio. Dobro to zna njihova poznata voditeljica Tatjana Jurić koja s milijun slušatelja tjedno komunicira preko etera, televizije, ali i niza društvenih mreža.

„Okosnica svega je kontakt sa slušateljima. Moderni mediji su se razvili u onom trenutku kada su postali interaktivni, a radio je svoj revival doživio s tzv. konvergencijom medija, stanjem na tržištu kada se granice između vrsta medija brišu. Nijedan medij bez korištenja novih kanala, YouTubea, društvenih mreža i virtualnih zajednica, u budućnosti neće opstati. Pametno, strateško i ciljano korištenje svih raspoloživih alata donijet će nove medijske lidere i Narodni je toga već dugo svjestan.“

Na društvenim mrežama i u virtualnoj zajednici sa slušateljima dijele najzanimljivije ili najsmješnije trenutke, bogate nagrade, ponekad i ekskluzivan sadržaj. Kad je o Viberu riječ, prvi su radio s vlastitim Communityjem i prvi su, u suradnji s jednom od vodećih svjetskih messaging platformi, ponudili stickere koje možemo slušati i gledati. Sve što znaju i inače rade primijenili su i u slučaju Vibera.

„Prije svega, ljude smo osvojili sadržajem, a sve u skladu s našim glavnim motom: Narodni – radio koji te sluša. Budućnost medija je upravo ovaj medijski proizvod koji mlada ekipa Narodnog svakodnevno stvara“, istaknula je Tatjana.

Nagrađena kampanja za Viber stickere pokazala je zapravo svu moć najslušanijeg radija u zemlji. Iskoristivši sve svoje kanale, doslovno su u tri mjeseca stvorili kampanju o kojoj se priča.

U svojoj Viber zajednici okupili su toliki broj slušatelja da bi oni mogli predstavljati treći grad u Hrvatskoj po veličini, njih 150 tisuća. Stickeri Narodnog u tih nekoliko mjeseci poslani su 3,5 milijuna puta, a oko 800 tisuća ljudi je primilo ili poslalo barem jedan sticker Narodnog koji svira neke od najpopularnijih hrvatskih pjesama poput „Zašto praviš slona od mene“ Dine Dvornika ili Gibonnijevog hita „Oprosti“.

U međuvremenu, nastavljaju s promocijom najbolje domaće glazbe. Organiziraju veliki koncert Doris Dragović u zagrebačkoj Areni, najveće pjevačke zvijezde dovode u dnevni boravak slušatelja, a polako se zahuktavaju pripreme i za Dan najbolje domaće glazbe u siječnju, kada okupljaju glazbenu elitu. Radio je, ako je suditi po Narodnom, snažniji nego ikada.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije