Splitska grupa TBF jučer je uz dalmatinski brudet, palentu i crno vino u zagrebačkom klubu "Route 66" promovirala novi videospot za aktualni hit "Veseljko", drugi singl s njihova posljednjeg albuma "Pisachio Metallic"'.
Đavoli kao inspiracija
I dok "Veseljko" već tjednima uspješno uveseljava hrvatsku publiku, Saša Antić prisjetio je kako je nastala pjesma.
– To je u biti trebao biti poticaj hajdukovcima da napokon počnu pucat golove. Da se malo okuraže i krenu u napad – šali se Saša te priznaje da se svojim "veseljkom" jako ponosi.
– Još me nikad nije razočarao! Naravno, mislim na svog kućnog ljubimca – objašnjava kroza smijeh najkreativniji hrvatski tekstopisac. Spot je snimljen u suradnji s ekipom Gitak TV-a, a glavna zvijezda je Neno Belan. Osmišljen je kao remake spota "Dugo toplo ljeto" iz 1989. nekadašnje splitske grupe Đavoli. TBF-ovci su samo za tu prigodu prvi put odjenuli svečana bijela odijela. Neki od njih nisu imali velikih problema s nabavom garderobe.
Momci u bijelom
– Prije misec dana ženio mi se prijatelj pa sam za vjenčanje nabavio bijelo odijelo. Htio sam ga prodat, samo 'ko će to kupit. Tako da mi je dobro došlo što sam ga moga još koji put obuć – kaže Mladen Badovinac.
– Neki se pitaju kako smo spojili Đavole i Veseljka, a ja im kažem da su i Đavoli i naša pjesma čista romantika, bez trunke vulgarnosti – zadovoljno će Mladen dodavši da TBF jedva čeka početak svoje mini turneje u sklopu koje 12. studenog nastupaju u zagrebačkom Domu sportova.