37. Croatia Rally 2010 umjesto s Jelačić placa starta s riječkog Korza

Bivša Delta ipak spašena

Juraj Šebalj
Marijan Malčević
22.04.2010.
u 14:35

Najstarije automobilističko natjecanje u Hrvatskoj već je bilo otkazano, prijetilo je brisanje iz kalendara Prvenstva Europe, no Hrvatski auto i karting savez uskočio je i pronašao spanosno rješenje kako bi održao tradiciju.

Utrka je iz glavnoga grada, gdje se vozila na uskoj sljemenskoj, ali i zagrebačkim ulicama, preseljana u okolicu Rijeke, Gorski kotar i Istru.

INA otišla iz svog sporta

– AK Delta je otkazala, pa nam nije preostalo ništa drugo nego preko noći pronaći novo rješenje. Spasila nas je tvrtka Petrus, a pomaže i niz ljudi koji će raditi besplatno kako bi zadržali kontinuitet – objasnio je glavni tajnik HAKS-a Zrinko Gregurek.

U Rijeci su objeručke prihvatili organizaciju, jer su praktički dobili gotov proizvod. Vjerojatno će i idućih godina taj rally tamo ostati.

Trend posljednjih godina je da sve utrke odlaze iz glavnoga grada.

– Istina je, no Zagreb je preko vikenda pust, a ima mnogo sportskih događanja. Ne pamtim kada su obitelji roštiljale na Sljemenu i gledale utrku, nadamo se da će biti veći interes na riječkom području. Još uvijek čekamo odgovor iz INA-e, zašto su se povukli iz matičnog sporta, a financiraju neke druge – dodao je Gregurek.

Šebalj adut, vozi i Pulić

I turistima je uvijek bolje ponuditi nešto više, da nije samo more i lijepa obala. Start utrke bit će u petak, 14. svibnja, na riječkom Korzu, drugi dan vozači sele u Gorski kotar i na Platak, a u nedjelju će voziti u Istri i na Učki te se vratiti u središte Rijeke.

– Drago mi je što ćemo voziti na nama poznatim stazama jer ćemo imati prednost pred ostalim europskim vozačima koji dolaze s boljim automobilima – kazao je trostruki pobjednik Juraj Šebalj i naš najveći adut.

Za utrku se namjerava prijaviti i as Niko Pulić.

– Nakon 15 godina imam ogromnu želju ponovo i ja nastupiti. Trebao bih kroz nekoliko dana pribaviti automobil, a nadam se da će Croatia Rally jednoga dana doći i na moje dubrovačke ceste – kazao je Pulić.

Prvi pobjednik Tomislav Markt, koji je u BMW-u 1600 slavio davne 1974. godine, jako se veselio što je tradicija ipak spašena i što se rally vraća na mjesto gdje je te godine sve i počelo.

– Srećom, nije se odustalo. Sad najvažnija stvar postaje da opet imamo domaćeg pobjednika – priželjkuje vremešni relijaš. Većinom su prijavljene naše momčadi, a stižu Poljaci, Talijani te susjedi iz BIH.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije