Utrka je iz glavnoga grada, gdje se vozila na uskoj sljemenskoj, ali i zagrebačkim ulicama, preseljana u okolicu Rijeke, Gorski kotar i Istru.
INA otišla iz svog sporta
– AK Delta je otkazala, pa nam nije preostalo ništa drugo nego preko noći pronaći novo rješenje. Spasila nas je tvrtka Petrus, a pomaže i niz ljudi koji će raditi besplatno kako bi zadržali kontinuitet – objasnio je glavni tajnik HAKS-a Zrinko Gregurek.
U Rijeci su objeručke prihvatili organizaciju, jer su praktički dobili gotov proizvod. Vjerojatno će i idućih godina taj rally tamo ostati.
Trend posljednjih godina je da sve utrke odlaze iz glavnoga grada.
– Istina je, no Zagreb je preko vikenda pust, a ima mnogo sportskih događanja. Ne pamtim kada su obitelji roštiljale na Sljemenu i gledale utrku, nadamo se da će biti veći interes na riječkom području. Još uvijek čekamo odgovor iz INA-e, zašto su se povukli iz matičnog sporta, a financiraju neke druge – dodao je Gregurek.
Šebalj adut, vozi i Pulić
I turistima je uvijek bolje ponuditi nešto više, da nije samo more i lijepa obala. Start utrke bit će u petak, 14. svibnja, na riječkom Korzu, drugi dan vozači sele u Gorski kotar i na Platak, a u nedjelju će voziti u Istri i na Učki te se vratiti u središte Rijeke.
– Drago mi je što ćemo voziti na nama poznatim stazama jer ćemo imati prednost pred ostalim europskim vozačima koji dolaze s boljim automobilima – kazao je trostruki pobjednik Juraj Šebalj i naš najveći adut.
Za utrku se namjerava prijaviti i as Niko Pulić.
– Nakon 15 godina imam ogromnu želju ponovo i ja nastupiti. Trebao bih kroz nekoliko dana pribaviti automobil, a nadam se da će Croatia Rally jednoga dana doći i na moje dubrovačke ceste – kazao je Pulić.
Prvi pobjednik Tomislav Markt, koji je u BMW-u 1600 slavio davne 1974. godine, jako se veselio što je tradicija ipak spašena i što se rally vraća na mjesto gdje je te godine sve i počelo.
– Srećom, nije se odustalo. Sad najvažnija stvar postaje da opet imamo domaćeg pobjednika – priželjkuje vremešni relijaš. Većinom su prijavljene naše momčadi, a stižu Poljaci, Talijani te susjedi iz BIH.
Bivša Delta ipak spašena
Najstarije automobilističko natjecanje u Hrvatskoj već je bilo otkazano, prijetilo je brisanje iz kalendara Prvenstva Europe, no Hrvatski auto i karting savez uskočio je i pronašao spanosno rješenje kako bi održao tradiciju.
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.