Japanski div za internetsku prodaju Rakuten objavio je da će još jednu sezonu biti glavni sponzor nogometaša Barcelone, do lipnja 2022. godine, objavio je u petak katalonski klub.
Japanski internetski maloprodajni div i dalje će biti glavni globalni partner kluba i globalni partner za inovacije i zabavu, a njegov logotip će se i dalje pojavljivati na prednjem dijelu dresa prve momčadi i tijekom sezone 2021/2022.
Suradnja Rakutena i Barcelone traje od 2017. godine, kada su potpisali četverogodišnji ugovor s kojim se japanska tvrtka obvezuje na isplatu 55 milijuna eura svake godine, uz bonus od 1,5 milijuna eura za naslov španjolskog prvaka i 5 milijuna eura za naslov u Ligi prvaka.
Produljenje ovog ugovora donijet će olakšanje katalonskom klubu koji je upao u tešku financijsku situaciju zbog utjecaja pandemije koronavirusa i lošijih rezultata.
"Financijska situacija u klubu nije dramatična, ali vrlo zabrinjavajuća", rekao je Carles Tusquets, imenovan privremenim predsjednikom kluba prošlog ponedjeljka nakon ostavke Josepa Marije Bartomeua.
On je dodao kako za uravnoteženje proračuna klub mora namaknuti oko 300 milijuna eura, što će se postići smanjenjem potrošnje i plaća.