Najnoviji promotivni spot Hrvatske elektroprivrede „ Mi znamo prepoznati pravu energiju“ privukao je zbog svoje atraktivnosti veliku pažnju navijača i posjetitelja društvenih mreža. Uz posebnu tehnologiju snimanja koja je korištena, popularnosti spota pridonio je i nastup poznatih hrvatskih reprezentativaca koji u spotu „glumom“ prate radnju pjesme Daleke obale „Mojoj lijepoj zemlji Hrvatskoj“, ovaj put izvedene od strane navijača.
Prema briefu Sektora za tržišnu i marketinšku strategiju HEP-a i kreativnom konceptu agencije McCann Fahrenheit, spot je snimljen pod redateljskom palicom Brune Ankovića i produkcijske kuće Švenk. Spot je snimljen klasičnom tehnikom te je grafički dorađen nesvakidašnjom tehnikom duple ekspozicije, rijetko viđenom u Hrvatskoj u kojem su se miješali snimljeni kadrovi s kadrovima iz arhive, uz različite vizualne efekte.
Vlatku Kamenić Jagodić, direktoricu Sektora za tržišnu i marketinšku strategiju HEP-a ne iznenađuje popularnost i viralnost spota van granica Hrvatske. „Izabrali smo odličnu navijačku pjesmu, a i glumci u spotu su svjetski priznati sportaši. Veselim se što je reklama pronašla svoj put prema onima koji su nam svima najbitniji, a to je publika odnosno naši vjerni kupci.“, navodi Kamenić Jagodić.
U HEP-ovom spotu „glumili“ su rukometaš Ivan Stevanović, gimnastičar Marijo Možnik, skijaš Ivica Kostelić, vaterpolisti Anđelo Šetka, Ivan Buljubašić, Petar Muslim i Ivan Milaković, judo reprezentativke Barbara Matić, Marijana Mišković i Tihea Topolovec, kao i košarkaši Ante Žižić, Luka Babić te izbornik košarkaške reprezentacije Aleksandar Petrović.
„HEP je već godinama jedan od najvećih prijatelja hrvatskog sporta na svim razinama. Mi volimo Hrvatsku i stojimo ponosno uz naše reprezentativce.“, napominje Perica Jukić, predsjednik Uprave Hrvatske elektroprivrede d.d. Naime, HEP godinama aktivno prateći košarkaški, rukometni, skijaški i vaterpolo savez, ali i gimnastiku, stolni tenis, judo te niz sportskih događanja u Hrvatskoj.
„Podrška hrvatskom sportu važan je segment poslovne filozofije HEP-a. Za spot smo birali predstavnike reprezentacija koje podupiremo. Ususret Euru i Olimpijskim igrama u Rio de Janeiru podršku hrvatskim sportašima željeli smo prezentirati kroz spot u kojem emocije jasno pokazuju da je HEP doista više od struje.“, zaključuje Ivica Žigić, direktor Sektora za korporativne komunikacije HEP-a d.d.