HONDA Šef Ross Brawn skupio 30 milijuna dolara i osigurao četiri utrke

I Bernie želi dati novac, samo mora izigrati zakon

15.02.2009.
u 17:19

Većina inženjera već je spakirala stvari, Brackley je uglavnom bio pust. Tek pokoja sjena šetala je hodnicima bišeg sjedišta f1 momčadi Honde.

Posljednji su zaposlenici već bili na vratima kad su dobili elektronsku poštu od velikog šefa Rossa Brawna: - U igri smo, idemo u Australiju.

U spašavanje Honde uključili su se svi. Šef formule 1 Bernie Ecclestone prvi je poslao poruku da je spreman uložiti jako puno novca. Bernie samo mora pronaći način jer zakoni ga sprečavaju da kao nositelj komercijalnih prava pomaže jednu momčad.

Brazilci guraju Sennu
- Da, tražimo neki način, ali sigurno je da ćemo učiniti sve kako bismo Hondu vratili u formulu 1 - rekao je Ecclestone uz kojeg je stalo i udruženje f1 momčadi.

Brawn je zasad prikupio 30 milijuna dolara i uspio osigurati nastup na prve četiri utrke. Javilo se i mnogo sponzora, a pomažu i dvije brazilske tvrtke Petrobras i Embratel koje su jako zainteresirane da u formulu 1 uvedu Brunu Sennu, prošlogodišnjeg doprvaka GP2 serije i nećaka preminulog velikana Ayrtone Senne.

Dobavljač motora za Hondu trebao bi biti Mercedes-Benz. Ali Nijemci prije potpisa ugovora žele jamstvo da Brawn može osigurati osam milijuna eura koliko bi stajaor Mercedesov moto za cijelu sezonu.

Čak su i Japanci dali nešto novca jer su shvatili da će jeftinije proći ako se momčad spasi nego ako je moraju raspustiti.

Ferrari u plusu
Ostalih devet momčadi potvrdilo je svoj nastup u novoj sezoni. Niz novih pravila i mjera rezultiralo je nižim troškovima i premda je automobilska industrija najviše pogođena globalnom financijskom krizom, svi su zasad sposobni gurati svoj f1 projekt.

Ferrari jedini nema problema s novcem jer ima porast prodaje svojih proizvoda od čak 18 posto, a u najvećim problemima je Renault jer njihov je glavni sponzor ING, nizozemski bankarski i osiguravajući konzorcij, objavio gubitak od čak jedne milijarde eura, što će rezultirati velikim kresanjem troškova, uključujući i novac koji guraju u formulu 1.

Ipak, tri milijarde državnih eura koje je francuski predsjednik Sarkozy “posudio” Renaultu, trebalo bi biti jamstvo da će Francuzi uspjeti dovršiti sezonu.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije