"Za sva vrimena"

Izabran pobjednik natječaja za Hajdukov tematski park

Hajduk
Foto: HNK Hajduk
1/10
14.12.2017.
u 13:55

Autori takvog idejnog rješenja su arhitekti Ozana Ursić i Vedran Kasap kojima je kao pobjednicima natječaja, na koji se prijavilo 18 idejnih rješenja, pripala i nagrada od 25.000 kuna

Tematski park nogometnog kluba Hajduk "Za sva vrimena" bit će oblikovan u blizini stadiona Poljud od elemenata koji će svojim izgledom činiti slova visine 3,5 metra koja će tvoriti deset metar dugu riječ "Hajduk", objavljeno je u četvrtak na konferenciji za novinare udruge Naš Hajduk koja je pokretač ovog projekta.

Na tim će slovima biti upisana imena donatora koji u sljedećih devet godina doniraju po 7.500 kuna za otkup 24,53 posto dionica kluba.

Hajduk
1/10

- Autori takvog idejnog rješenja su arhitekti Ozana Ursić i Vedran Kasap kojima je kao pobjednicima natječaja, na koji se prijavilo 18 idejnih rješenja, pripala i nagrada od 25.000 kuna, rekao je voditelj projekta Tomislav Mikulić proglašavajući pobjednika natječaja kojeg je udruga Naš Hajduk raspisala u listopadu ove godine.

Sami elementi bit će izrađeni od tehno betona te prekriveni pločama od mesinga s imenima donatora. Dodatna vrijednost ovoga rješenja je i modularni pristup, odnosno mogućnost naknadnog dodavanja imena. Na elementima se može sjediti, igrati, iskoristivi su u prostoru, a iz samo jedne točke čine natpis Hajduk.

Predsjednik žirija Branko Franceschi je istaknuo kako je pobjednički arhitektonski uradak u najvećoj mjeri od svih pristiglih prijava ispunio postavljene kriterije i ponudio rješenje koje svojim konceptom objedinjuje tražene spomeničke, identifikacijske i komunikacijske kvalitete.

- Ovim jednostavnim dramatičnim događajem cijeli prostor parka postaje pozornicom izrazitog identifikacijskog (s nogometnim klubom Hajduk) potencijala za donatore, članove udruge i kluba što će ga svakako činiti splitskom znamenitosti - rekao je Franceschi.

Po njegovim riječima "sceničnost rješenja postat će kulisom izražavanja privrženosti klubu, prostorom stvaranja uspomena i simbolom zajedništva navijača u epohi društvenih mreža zasnovanih na vizualnoj komunikaciji, kao i svih domaćih i stranih zaljubljenika u nogomet."

- Ovako dizajniran tematski park Hajduka postat će strahoviti promotor Splita kao turističke destinacije - kazao je Franceschi.

Tomislav Mikulić je istaknuo kako je planirano da izvedbena realizacija pobjedničkog rješenja počne u proljeće 2018. godine. 

- Očekujemo da će izgradnja ovako zamišljenog tematskog parka potaknuti novi val donacija za otkup dionica Hajduka - kazao je Mikulić.

Vodstvo udruge Naš Hajduk je u listopadu 2016. godine potpisalo ugovor s predstavnicima tvrtke Tommy po kojem od te tvrtke otkupljuje 24,53 posto dionica nogometnog kluba Hajduk u iznosu od 35 milijuna kuna koje mora uplatiti u roku od deset godina. U udruzi Naš Hajduk vjeruju kako će u tematski park do isteka desetogodišnjeg razdoblja za otkup Hajdukovih dionica biti upisana imena oko 5.000 donatora.

Hajduk
1/23

Komentara 1

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije