Koji su glavni razlozi zbog kojih je Ivica Kostelić morao odustati od utrke samaca preko Atlantika pokušali smo saznati od njegova "časnika za vezu", od čovjeka koji je s njim cijelo vrijeme bio u kontaktu i kod kojeg se i Ivičina obitelj redovito informirala za njegovo i stanje njegova broda.
A riječ je o Miroslavu Zadravcu, suvlasniku IT firme Dream, jednom od Ivičinih sponzora, koji nam je kazao:
- Čini mi se da je Ivica već 17. od 55 sudionika utrke u Klasi 40 koji je morao odustati. A odustali su i skiperi superiornijih brodova. Na Atlantiku su zavladali neljudski uvjeti, fronta od osam sati trajanja, uz udare vjetra od 40-45 čvorova, pravo ratno stanje. Ići preko toga, uz toliko tehničkih problema na brodu, bilo bi preopasno.
Kako nam prenosi Zadravec, Ivica je bio zahvaćen frontalnim sustavom 150 nautičkih milja od portugalske obale.
- To su toliko ekstremne fronte da je i Jure Jerman, profesionalni meteorolog koji se ovim poslom bavi dugi niz godina, još prije starta utrke zaključio da ovakvo stanje na Atlantiku nikad nije vidio. Mislio je tu na stanje u studenom, mjesecu u kojoj započinju sve prekooceanske regate. Samo u subotu, u svega tri sata, jedan trimaran se prevrnuo a na dva broda Ivičine Klase 40 slomio se jarbol.
Jarbol na Ivičinom brodu, naslovljenom sa sponzorskim imenom ACI, nije puknuo no otkazale su neke vitalne funkcije.
- Ivica bi produžio dalje da je fronta bila slabija i da nije oštetila toliko instrumenata. Struktura samog broda je preživjela, trup i jarbol, no previše je bilo oštećenih instrumenata kao što su glavni i rezervni auto pilot, VHF antena... - prenio je Zadravec.