istraživanje

Messi i Barcelona najjači nogometni brandovi

Barcelona
Reuters
27.02.2010.
u 14:32

Ekonomski fakultet španjolske Navarre ispitao je stanje u europskom nogometu, te donio vlastito stajalište o najjačim brandovima, kako pojedinačnim, tako i klupskim.

Po njihovoj računici najjači pojedinačni brand je Argentinac Lionel Messi, najbolji igrač eurospkog prvaka Barcelone, koji je zavrijedio ukupnu ocjenu 21.6.

Iza njegovih leđa se nalaze Portugalac Cristiano Ronaldo, koji je prošlog ljeta zamijenio dres Manchester Uniteda onim madridskog Reala, a zaslužio je ocjenu 19.6. S ocjenom 13.6 na trećem se mjestu nalazi Wayne Rooney, ikona Manchester Uniteda.

Kada su klubovi u pitanju prvo mjesto drži Barcelona sa 96.6 bodova, što ne mora čuditi s obzirom da su aktualni nositelji šest naslova (Primera, Kup kralja, španjolski Superkup, Liga prvaka, europski Superkup i Svjetsko klupsko prvenstvo). Na drugom mjestu su također Španjolci, Real Madrid je skupio 83 boda.

Treći je Manchester United (65.4 boda), četvrti Chelsea (59.7), peti Milan (56.2), te šesti Liverpool (49.1).

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije