Momčad je tijekom 2009. godine jako uzdrmao skandal oko namještanja utrke za Veliku nagradu Singapura 2008. godine u režiji bivšeg momčadskog šefa Flavija Briatorea i glavnog inženjera Pata Symondsa, nakon čega su ih napustila dva glavna sponzora, nizozemska banka ING i španjolska osiguravajuća tvrtka Mutua Madrileña.
U konstruktorskom je poretku kraj sezone Renault dočekao na razočaravajućem osmom mjestu (od deset momčadi ukupno), najslabijem plasmanu od povratka u Formulu 1 2002. godine.
Renault je u srijedu potvrdio ostanak u Formuli 1, nakon što su čelnici momčadi dogovorili prodaju velikog paketa vlasničkih dionica tvrtki Genii Capital sa sjedištem u Luksemburgu.
Ni Renault niti Genii nisu obznanili financijske detalje svojeg sporazuma, ali neki izvještaji sugeriraju da je posrijedi prodaja 80 posto vlasničkog udjela!
Obje su momčadi priopćile da će ubuduće zajednički voditi momčad koja će i dalje funkcionirati pod Renaultovim imenom, koristiti njegove motore i zadržati dosadašnji identitet.