Reportaža snimljena na prošlogodišnjem turniru prikazana je na televizijskim postajama u više od 100 zemalja svijeta koje prati više od 412,000.000 gledatelja. Reportaža je prikazana u Europi, Americi, Aziji, Australiji, Sjevernoj Africi i u 22 zemlje Bliskog istoka.
– Pozicioniranje umaškog ATP-a u ovako elitan televizijski program u više od 100 zemalja svijeta ne samo da ima iznimnu važnost za pozicioniranje našeg ATP turnira nego je svojim konceptom i sadržajem odlična promocija turističke ponude Umaga, Istre i Hrvatske u cijelom svijetu – izjavio je direktor ATP Studena Croatia Opena Vanja Božičković.
Također, od 1. svibnja na svim Norwegianovim europskim letovima počinje prikazivanje promotivnog spota umaškog ATP-a i Istre koji će imati prilike vidjeti brojni putnici najveće norveške zrakoplovne kompanije.
Inače, u Umagu su u tijeku intenzivne pripreme za ovogodišnje 22. izdanje turnira, koji će se održati od 21. do 31. srpnja, uz nikad bogatiji program. Umaško natjecanje već dugo uživa ugled jednog od najzanimljivijih profesionalnih muških turnira u Europi u klasi turnira ATP World Tour 250. ATP Studena Croatia Open tradicionalno privlači više od 70.000 gostiju, kojima Umag u vrijeme održavanje turnira postaje nezaobilazan ljetni centar tenisa, ljepote, zabave, druženja te doživljaja okusa i mirisa Istre.
Prilog emitiran na ATP TV Showu možete pogledati na službenom profilu ATP Studena Croatia Opena na stranicama ATP World Toura, na adresi:
www.atpworldtour.com/Tennis/Tournaments/Umag.aspx