Zagrebački fitness startup Madbarz osigurao je investiciju od mađarskog fonda Traction Tribe kojom potvrđuju valuaciju od 6,8 milijuna kuna, izvijestili su danas iz tvrtke. Dobivena sredstva namjeravaju utrošiti na proširenje tima, pri čemu će prioritet imati programeri.
Madbarz je globalna fitness aplikacija za treniranje vlastitom težinom, a uslijed velike popularnosti tog načina vježbanja u cijelom svijetu njihov broj Facebook-fanova i korisnika na listi čekanja, tvrde, nezaustavljivo raste – svakog se dana na listu čekanja prijavi preko 400 novih ljudi. Uvjete investicije finalizirali su početkom rujna.
"Skoro svaki novi startup ima problema s podizanjem investicije, no zanimljivo je da je nama trebalo svega 25 dana od prvog kontakta s investitorom do realizacije. Impresioniralo ih je puno toga, a najviše 30.000+ ljudi na listi čekanja i to što smo testiranjem uspjeli dokazati da ljudima stvarno treba takva aplikacija za treniranje", komentirali su osnivač Madbarza Luka Macner i suosnivač Nikola Mratinić.
U Madbarzu ističu kako je ova valuacija među najvećima u početnoj fazi prikupljanja sredstava za jedan startup s ovih prostora. Projekt je pohvalio i suosnivač Zagrebačkog inkubatora poduzetništva (ZIP) Saša Cvetojević.
"Madbarz je odličan projekt, dobivao je odlične ocjene većine mentora koji su ih pratili kroz ZIP-ov program i bilo je samo pitanje dana kad će neki investicijski fond prepoznati njihov potencijal. Šteta da to nije učinjeno od strane domaćih ulagača, ali ovo je svakako veliki korak za Madbarz, ZIP i cijelu startup zajednicu u Hrvatskoj", komentirao je Cvetojević u priopćenju.
Madbarzova web aplikacija za treniranje je u zatvorenoj beti već 40-tak dana, a ovaj tjedan će prema testerima biti puštena i beta-verzija mobilne aplikacije, koja je napravljena hibridno za sve platforme. Rad na idejnom rješenju aplikacije započeo je prije nešto više od godinu dana, kada je Macner s Madbarzom primljen u ZIP. Planovi Madbarza u najbližoj budućnosti su globalni izlazak na svim web i mobilnim platformama, osvajanje tržišta, kao i razvoj cjelokupnog brenda Madbarz, a prije svega namjeravaju pojačati razvojne kapacitete zapošljavanjem programera, koji se o potrebnim kvalifikacijama mogu detaljnije informirati ovdje.