MSAN, tvrtka koja njeguje svoj brend Vivax, ulazi i na tržište pametnih telefona, za sada one nižeg cjenovnog razreda, no u planu su joj i srednja i visoka kategorija. Tako je danas u sjedištu tvrtke održana prezentacija dvaju najnovijih modela pametnih telefona Vivax Smart Point x40 i x45, koji stoje 700, odnosno 900 kuna. Vladimir Brkljača, voditelj Vivaxova odjela MSAN grupe, ponosno je predstavio prve rezultate prodaje. Naime, u dva tjedna, koliko su na tržištu u cijeloj regiji s nove dvije uzdanice, prodali su ukupno oko 4000 mobitela, a od toga oko 1000 u Hrvatskoj.
Cilj im je, kako kaže Brkljača, u godinu dana osvojiti 15 posto otvorenog tržišta, odnosno tržišta mobitela koji nisu uvezani s telekom operatorima i njihovim prodajnim kanalima. To bi u brojkama značilo da im je cilj prodati 7500 mobitela jer na tom tržištu godišnje se proda 50.000 pametnih mobitela.
U MSAN-u se, osim na trend kupnje “otključanih” telefona, odnosno kupnje na otvorenom tržištu klade i na trend dual SIM telefona. Naime, radi se o mobitelima koji rade s dvije kartice te je jednostavno u jednom uređaju spojiti poslovni i privatni broj, odnosno SIM karticu, poručuju iz MSAN-a. Mobiteli Vivax zapravo se potpuno proizvode u Kini, dok se kod nas testiraju i kontroliraju te usklađuju s normama EU. Oba mobitela imaju dvojezgreni procesor, dok im je operativni sustav Android 4.2.2. Imaju 4 GB interne memorije. Najveća razlika između dvaju lansiranih smartphonea je u veličini zaslona i u kameri, X40 ima zaslon od 4 inča i kameru od 3,2 megapiksela, dok je zaslon od 4,5 inča i kamera od 5 megapiksela karakteristika modela Vivax Smart Point X45. Garancija na oba uređaja iznosi godinu dana.
>>Koji je mobilni operativni sustav najbolji za vas?