POVEĆAN INTERES

Austrijanci hvale Dalmatinu, Slovenci dolaze zbog odnosa

ministar bajs
Duško Jaramaz/PIXSELL
06.10.2011.
u 12:35

U rujnu najveći porast broja turističkih dolazaka bilježi Istra s 24,7 posto, a slijedi Kvarner, Ličko-senjska županija, Grad Zagreb, Zadarska, te Splitsko-dalmatinska županija.

S njemačkog tržišta u Hrvatskoj prvi je put prebačena brojka od 12 milijuna noćenja. Jedan od razloga tome, kako kaže direktor predstavništva HTZ-a u Njemačkoj Mato Radić, povećana je aviofrekvencija za Hrvatsku. Kad je riječ o turističkom tržištu Slovenije, direktor tamošnjeg predstavništva Goran Blažić ocjenjuje da je ovogodišnji rekord i općenito uspon u dolasku slovenskih turista, među ostalim i u približavanju dviju zemalja, Slovenije i Hrvatske, u posljednje dvije godine, a turoperateri su zadovolji i iskorakom u hrvatskoj turističkoj ponudi. Kad je o Austriji riječ, direktor tamošnjeg predstavništva Ranko Vlatković kaže da se Austrijanci ne mogu nadiviti našoj Dalmatini i stalni su upiti o dovođenju autoceste do Dubrovnika.

Inače, vezano uz turističke zajednice Grada Zagreba i priobalja u rujnu najveći porast broja turističkih dolazaka bilježi Istra s 24,7 posto, a slijedi Kvarner, Ličko-senjska županija, Grad Zagreb, Zadarska, Splitsko-dalmatinska, Dubrovačko-neretvanska i na kraju Šibensko-kninska županija koja bilježi plus od 1,5 posto.

U prvih devet mjeseci ove godine sve spomenute županije također su u plusu, ali u najvećem je Grad Zagreb sa 10,7 posto, slijedi Istra, Splitsko-dalmatinska županija, Kvarner, Zadarska, Ličko-senjska, Dubrovačko-neretvanska i Šibensko-kninska županija s dva posto većim brojem turističkih dolazaka u prvih devet mjeseci ove godine u odnosu na isto lanjsko razdoblje.

Ključne riječi

Komentara 13

PE
petar8
16:16 06.10.2011.

Oni koji misle da je Pelješki most dio autoceste, varaju se - dio je brze ceste. Do Dubrovnika i ne treba puni profil auto-ceste (jednom će valjda proći i krak Jadransko-jonske cesta kroz BiH), i to ne samo zbog količine prometa, već zbog nedostatka prostora. Inače, Most je potreban, ali ne sada - sada treba misliti što ćemo jesti! A postoji još i \"detalj\" nastavka mosta preko Pelješca - cesta koja ima još jedan veliki most i jedan tunel, a predviđena cijena je čak malo veća od Pelješkog mosta (sve te cijene možemo slobodno računati x2)...

ST
Startrack
23:29 06.10.2011.

Kad neko kaze da trajekt moze imat isti efekt kao most jasno ti je daje idiot.

MO
morales
13:20 06.10.2011.

\"Kad je o Austriji riječ, direktor tamošnjeg predstavništva Ranko Vlatković kaže da se Austrijanci ne mogu nadiviti našoj Dalmatini i stalni su upiti o dovođenju autoceste do Dubrovnika.\" Mislim da bi im trebalo iznijeti prijedlog oporbe da se poveća frekvencijaa trajekata, to će ih sigurno oduševiti! Pametnom je ovo dosta pročitati, stranci trezvenije gledaju na potrebu nastavka građenje autocesta (čitaj Pelješkog mosta) nego naši dežurno dušebrižnici. Nažalost, niti ovi na vlasti ga nemaju neku ozbiljnu namjeru graditi. Nadam se da će na vlast neki kojima će Hrvatska biti jedna i jedina na pameti, pa će i stvarno shvatiit važnost takvog projekta!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije