Poduzetnicima diljem Hrvatske olakšava poslovne procese te štedi vrijeme i novac, ali i daje dodanu vrijednost time što se neprekidno nadograđuje. Nadogradnja funkcionalnosti i usluga razvijaju se u skladu s povratnim informacijama poduzetnika o njihovim interesima i potrebama. Nastavno na utvrđene potrebe poduzetnika, HGK je pokreće edukacijsku platformu Masterclass kao dio portala Digitalna komora.
„Kontinuirani napredak tehnologija uz brzi protok informacija donosi nove inovativne načine usvajanja znanja koji su prilagođeni suvremenom načinu života i brzim promjenama na tržištu rada. Ključ prilagodbe je u transformaciji načina razmišljanja donositelja odluka i kvalitetnijem konceptu suradnje između obrazovnih institucija, javne uprave i gospodarstva. HGK kao krovna institucija hrvatskih gospodarstvenika, zahvaljujući već implementiranim tehnološkim rješenjima na Digitalnoj komori idealna je poveznica za stvaranje eko sustava koji će omogućiti brzu, kvalitetnu i efektivnu suradnju“, pojasnila je Sanja Šimić, direktorica Centra za digitalni razvoj HGK.
Edukacije na daljinu sve su popularnije zbog fleksibilnosti pristupu sadržaju i dinamike usvajanja novih znanja. Očekuje se da će broj korisnika internetskih platformi za učenje doseći 57 milijuna do 2027. E-učenje je najbrže rastući segment obrazovanja jer je prilagođeno suvremenom poslovnom čovjeku. Prateći trendove, HGK Masterclass pokreće se kako bi ponudio aktualne teme o gospodarstvu i svakodnevnom poslovanju poduzetnika. Svi su tečajevi na hrvatskom jeziku te osmišljeni od vodećih stručnjaka za pojedino područje edukacije. Ova je usluga samo još jedan razlog zbog čega su povratne informacije korisnika na cjelokupnu Digitalnu komoru – pozitivne.
„Digitalna komora odgovor je na potrebu poduzetnika za efikasnijim i modernijim pristupom uslugama HGK. Sve usluge dostupne su online čime se smanjuje fizički kontakt, nepotrebna papirologija i administracija koje su kod nas već poslovično poznate. Korisnici brzo i jednostavno podnose zahtjeve digitalnim putem te dobivaju informacije o uslugama i njihovim cijenama bez potrebe osobnog dolaska. Intuitivna struktura platforme olakšava korisnicima pronalaženje i razumijevanje svih usluga koje im HGK nudi. Umjesto toga, mogu popuniti potrebne digitalne obrasce čime je olakšano donošenje odluka te ubrzana administracija što predstavlja i realne uštede“, naglasila je Šimić.
Prednosti za poduzetnike su višestruke, ubrzavanjem poslovnih procesa povećava se efikasnost poduzeća. Smanjenjem administrativnih troškova, poduzeća dobivaju mogućnost preusmjeravanja raspoloživih resursa na druge aktivnosti. Digitalizacija također osigurava veću transparentnost i dostupnost podataka i informacija koje su osnova za donošenje kvalitetnijih poslovnih odluka. Cilj je HGK da optimizacijom interakcija s korisnicima, ostvari što bolje odnose s članicama.