Nakon što su GONG i Transparency International Hrvatska objavili podatak da je „prvog dana kampanje, 17. studenoga, HDZ na oglašavanje potrošio 1,551.720 kuna i da je riječ o iznosu bez PDV-a, reagirao je HDZ demantiravši navedeni iznos.
Iz HDZ-a su poručili da su u prvom danu na oglašavanje potrošili, u lipu precizno, 1,015.491,46 kuna s uključenim PDV-om (825.602,81 kuna bez PDV-a).
Svako mjerenje koje pokazuje drugačije i prijavljuje dvostruko veći iznos ili je metodološki neispravno ili je zlonamjerno, priopćili su iz izbornog stožera te stranke, a priopćenje potpisuje Branko Bačić.
Zbog iznošenja, kako kažu, neistina iz HDZ-a su od Državnog izbornog povjerenstva (DIP) zatražili zaštitu, a DIP im je danas i odgovorio da nevladine udruge mogu, u okviru svoje registrirane aktivnosti, objavljivati podatke koje su utvrdile na temelju svojih istraživanja.
Iz DIP-a također poručuju da nevladine udruge pri tome odgovaraju sudionicima izbornog postupka i javnosti za točnost objavljenih podataka (rezultata), a time i stvaranja zaključaka koji bi bili utemeljeni na njima.
Đuro Brodarac