Francuski brend NEAT na hrvatsko tržište uvodi teleasistenciju:

'Dobar susjed' priskače bolesnima, donosi hranu...

Foto: Igor Soban/PIXSELL
1/4
17.09.2020.
u 23:55

Asistencije štede novac cjelokupnom sustavu jer osobe manje zovu hitnu pomoć te kasnije odlaze u dom

Dobar susjed uvijek je na raspolaganju, donese ponešto iz trgovine, provjeri je li sve u redu ili ponudi pomoć ako je potrebna. Ipak, nema svatko u blizini takvu osobu i upravo je zato francuski internacionalni brend NEAT na hrvatsko tržište odlučio plasirati teleasistenciju namijenjenu ponajprije starijima od 55 godina i nazvati je upravo "Dobar susjed". Riječ je zapravo o cijelom sustavu pomoći na daljinu, a kako on točno funkcionira, objašnjava Nicolas Pekić. 

Usluge dostupne u studenom

- "Dobar susjed" funkcionira uz pomoć uređaja postavljenog u kući korisnika koji dobije i narukvicu. Sustav je opremljen SIM karticom tako da osoba može pozvati centralu u kojem god trenutku joj je potrebno. Također, ako netko padne, narukvica to automatski javlja, kao što, primjerice, upozorava na opasnost od požara - objašnjava Pekić, rođeni Parižanin hrvatskih korijena koji se prije sedam godina odlučio s obitelji preseliti u Hrvatsku.

Ovdje radi kao regionalni zastupnik Neat groupe, koja je dio francuskog internacionalnog brenda Legrand te je odlučio na hrvatsko tržište dovesti uslugu koja je u mnogim zemljama svijeta već godinama vrlo tražena. 

- Hrvatska ima oko 17.000 korisnika domova za starije i nemoćne, od čega je za njih 25 posto potreban prvi stupanj njege i uz pomoć bi mogli i dalje živjeti kod kuće. Štoviše, ispitivanja pokazuju da njih 98 posto želi ostati kod kuće. Stoga se pokazalo da ovakav program teleasistencije u Francuskoj omogućuje ljudima da dvije godine dulje ostanu u vlastitom domu - kaže Pekić te dodaje da će usluga u Hrvatskoj biti dostupna od studenoga, a za primanje poziva i pomoć bit će zadužene tvrtke Securitas i Oryx. 

- Mi smo odlučili u Hrvatskoj proširiti ponudu da teleasistencija ne pokriva isključivo hitne slučajeve i zdravlje, nego da bude baš "Dobar susjed". Tako da nas korisnik može nazvati i za dostavu hrane, popravke u kući, bilo kakvu intervenciju električara, vodoinstalatera... - govori Pekić te dodaje da je istraživanje u Francuskoj pokazalo da ovakve asistencije štede novac cjelokupnom sustavu jer osobe manje zovu hitnu pomoć te kasnije odlaze u dom.

U Europi 160.000 korisnika

- Francuska čak subvencionira ovakve programe jer koštaju manje od odlaska u dom. U Europi se pak koristi više od 160.000 sličnih uređaja, najviše u Njemačkoj i Skandinaviji - kaže Nicolas Pekić te dodaje da je planirana mjesečna cijena ovakvog programa u Hrvatskoj 500 kuna. Ističe da ovdje već ima nekoliko primjera sličnih asistencija, no uglavnom su vezane uz određeni grad i određenu vrstu usluge, primjerice samo uz zdravstveno stanje.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije