Pred otkazom u HAC-u

Dobio opomenu jer je sjedio u kafiću dok je vani pljuštala ledena kiša

tunel krpani,Sveti Rok
Foto: Dino Stanin/Pixell
23.12.2013.
u 07:42

HAC: Tomislav Bišćanin naslijedio je uhićenog Jakova Pedišića

Hrvatske autoceste Održavanje i naplata cestarine postavile su za novog voditelja Tehničke jedinice održavanja Sveti Rok Tomislava Bišćanina nakon što je bivši voditelj tog TJO-a Jakov Pedišić s još trojicom zaposlenika HAC-ONC-a uhićen zbog prometne nesreće pokraj tunela Krpani u kojoj su smrtno stradale četiri osobe. Spomenuta trojica osumnjičena su da su odgovorna za lančani sudar pokraj Krpana i to zato što unatoč vremenskim uvjetima nisu posuli tu dionicu autoceste kemikalijama i solju kako bi spriječili poledicu.

No, Bišćanin iz 2008. godine, kad je bio ophodar na autocesti u TJO-u Brinje, ima upozorenje pred otkaz od tadašnjeg predsjednika uprave HAC-a Marija Crnjaka jer je za radnog vremena, dok je padala ledena kiša, bio u kafiću, a ne na terenu.

Bio je ophodar

U upozorenju na obveze iz radnog odnosa od 1.veljače 2008. godine tako se Bišćanina upozorava da je obvezan izvršavati radne obveze svog radnog mjesta, da ne krši obveze iz radnog odnosa iskrivljenim ponašanjem jer je u slučaju ponovljenog kršenja obveza iz radnog odnosa moguće donošenje odluke o otkazu ugovora o radu sukladno odredbama Zakona o radu.

U obrazloženju upozorenja navodi se da je Bišćanin za radnog vremena u noći sa 17. na 18. prosinca 2007. godine, dok su padali ledena kiša i snijeg, i kad je on morao stalno biti prisutan na dionici autoceste proveo jedan sat i 20 minuta u caffe baru Autobar te da nije obavljao poslove ophodnje, a time, dakle, nije izvršavao ni obveze ugovora o radu. U upozorenju se navodi i kako Bišćanin u svojoj obrani nije porekao da je navedenog dana bio 1,2 sata na PUO (pratećem uslužnom objektu) Brinje, ali je negirao da je to vrijeme proveo u Autobaru.

No, osim toga Bišćanin izgleda nema ni formalne uvjete za voditelja TJO-a jer je do kraja 2012. godine bio ophodar, a tada je postavljen za voditelja TJO-a Brinje.

Staža 11 godina

Naime, za mjesto voditelja potrebno je minimalno trogodišnje iskustvo na rukovodećim mjestima, Bišćanin takvog iskustva sad ima oko godinu dana, a nije ga uopće imao kad je postavljen za voditelja u Brinju.

U HAC-ONC-u kažu da Bišćanin ima 11 godina radnog staža i kako se u HAC-u zaposlio 2003. na poslovima ophodara, a da od 1. studenog 2012. obavlja poslove voditelja pravca TJO-a Brinje.

– Radno mjesto voditelja TJO-a Sveti Rok dobiva na temelju radnog naloga direktora Sektora za održavanje te 11. prosinca 2013. uprava društva donosi odluku o imenovanju Tomislava Bišćanina na poslove vršitelja dužnosti TJO-a Sveti Rok. Svime navedenim radnik ispunjava uvjete za radno mjesto voditelja TJO-a – tvrde u HAC-ONC-u. Za upozorenje pred otkaz pak kažu da je ono izrečeno dok je obavljao poslove na radnom mjestu ophodara te kako posljednjih pet godina nije zaprimljen nijedan prigovor na njegov rad.

Komentara 11

NS
nemoralni sindikalac
10:01 23.12.2013.

Neznam što je cilj ovoga članaka, ali ja ga doživljavam kao još jedan dokaz kako se radi u državnim tvrtkama, u ovom slučaju HAC ONC-u. Ovo je primjer nastavka nerada i neodgovornog trošenja novca poreznih obveznika. Novinaru nije poznato ili nije htio napisati da taj Bišćanin prebiva u Ogulinu i od radnog mjesta je udaljen oko 300 km (u oba smjera), te će na mjesečnoj razini prelaziti oko 7.000 kilometara. Uz rečeno da nema iskustva, u tekstu nije spomenuto kako je Bišćanin odabran za to mjesto, pa gospodo njega je tamo postavio Nezavisni cestarski sindikat (Anđelko Kasunić). Daj bože da griješim ali uz ovakvu kadrovsku politiku možemo očekivati nove tragedije. Radi ovoga prijedloga Željko Kadijević uživa zaštitu čelnika NCS-a Stanića i Kasunića.

Avatar Drazen Klaric
Drazen Klaric
10:06 23.12.2013.

Hm, znam da netko mora biti Pedro, jer to svjetina želi, ali treba neke stvari reči. Radio sam dvije godine u Pargu i imam samo pohvale za zimsku službu tamo. Radili su nadljudskim naporima i uvijek je sve bilo prohodno,o, iako je bilo dana kad su uvjeti bili takvi da se nije moglo prolaziti. Ali ljudi koji žive tamo znaju kako se u to vrijeme ponašati. Ovi jurišnici sa sjevera na jug Hrvatske ili obratno, koji moraju doći po zimi i lošim uvjetima od Zagreba do Zadra za isto vrijeme kao i u kolovozu, predstavljaju problem. Voze uvijek iznad dopuštene brzine, ne obaziru se na uvjete, upozorenja, razum. U ovom slučaju nesretnicima se dogodila rijetka vremenska situacija, pa ako je netko prije pet godina pio u birtiji, ne bi smjelo imati veze sa ovom situacijom. Nije da branim lika, ali ne može ni on biti kriv za sve nevolje ovog svijeta. Ispitati situaciju bez tenzija.

AC
actros
12:09 23.12.2013.

kad se zna da na takvom podrucju pada puno snjega,stvaraju se poledice itd, onda se takva mjesta sole unaprijed da nebi slucajno doslo do kakvih pojava koje bi uzrokovale nesigurnost na cesti,sad je pitanje koliko je hac bio spreman sebii stvarati takve,mozda i za nekog voditelja ceste,nepotrebne troskove.....a ovaj covjek koji se navodno nije korektno ponasao na radnom mjestu u nekoj drugoj zemlji bi mogao cak zavrsiti u zatvoru i morao bi platiti troskove te nesrece jer u stranom svijetu se takav postupak naziva,grubo neodgovoran i ako ga sud tako vidi,onda su problemi do kraja zivota.....

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije