U tijeku WTM u Londonu

Dodatne mogućnosti za Hrvatsku: U idućih 6 mjeseci u neku europsku zemlju planira putovati 55% Britanaca

Foto: Hrvatska turistička zajednica
1/4
07.11.2022.
u 15:34

Tijekom ove godine Hrvatsku je posjetilo 725.000 britanskih gostiju, koji su ostvarili gotovo 3,7 milijuna noćenja, što je 80 posto rezultata iz 2019.

Britansko tržište jedno je od naših važnih emitivnih tržišta s kojeg smo do sada ostvarili gotovo 3,7 milijuna noćenja. Ovako dobrim ovogodišnjim turističkim brojkama zasigurno je doprinio povratak aviolinija, kao i činjenica da za Britance Hrvatska i dalje kotira kao destinacija sigurnog i ugodnog odmora.

Prema posljednjem istraživanju Europske putničke komisije čak 70 posto Britanaca u sljedećih šest mjeseci zainteresirano je za putovanja, 55 posto želi putovati u neku od europskih zemalja što otvara dodatnu mogućnost za Hrvatsku, koja je šesta na listi top deset zemalja  za putovanje Europljana - poručuje ministrica truizma i sporta Nikolina Brnjac iz iz Londona, gdje se do 9. studenog  održava turistički sajam World Travel  Market (WTM).

Hrvatska se na londonskom WTM-u prezentira kao  cjelogodišnja i autentična turistička destinacija raznolike kulturne, prirodne i gastronomske baštine, a u dosadašnjem dijelu ove godine iz te je zemlje stiglo 725.000 gostiju, koji su ostvarili spomenutih gotovo 3,7 milijuna noćenja. Rast u odnosu na isto razdoblje lani je veći od 200 posto, dok zaostatak za rekordnom 2019. godinom iznosi 20 posto. 

- Kada govorimo o turističkom sektoru na globalnoj razini, sajam WTM u Londonu predstavlja jedno od najvažnijih mjesta susreta turističke ponude i potražnje. Stoga je i prisustvo Hrvatske na ovome sajmu vrlo važno, posebice u kontekstu intenzivnih priprema za nadolazeću 2023. turističku godinu koje su u punom jeku. Povratne informacije partnera su pozitivne, vrlo su zadovoljni ostvarenim rezultatima kada su u pitanju paketi i ponude prema hrvatskim destinacijama te vjeruju u nastavak pozitivnog trenda i daljnjeg oporavka tijekom iduće godine.

U tom su nam kontekstu i najavljena proširenja paket aranžmana, kao i uvođenja novih, odnosno daljnjeg jačanja postojećih aviolinija koje imaju ključnu ulogu u realizaciji turističkog prometa s britanskog tržišta - izjavio je u Londonu direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Inače, uz Hrvatsku turističku zajednicu, koja je glavni izlagač i organizator nastupa, u Londonu svoju ponudu u sklopu hrvatskog štanda predstavlja i 16 suizlagača među kojima su turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije i grada Splita, Dubrovačko-neretvanske i Šibensko-kninske županije, TZ grada Zagreba, TZ grada Dubrovnika, a tu su i NP Plitvička jezera, Croatia Airlines, Valamar, Maistra, HUP – Zagreb Hospitality, Aminess Hotels & Campsites, Liburnia Hotels&Villas, I.D. Riva Tours GmbH, Uniline DMC, Perfecta travel i Adriatic DMC.

>> VIDEO Papa Franjo: Svaki put kad žena dospije na visoku poziciju u Vatikanu, stvari se poboljšaju!


 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije