„Time to Move“

Događanja za mlade u više od 20 hrvatskih gradova

Time to Move
Foto: PR FOTO
1/5
28.09.2016.
u 10:19

Velika Eurodeskova kampanja „Time to Move“ u listopadu će mlade diljem Europe informirati o mogućnostima volontiranja, stažiranja, studiranja i putovanja

Velika europska kampanja „Time to move“ održat će se u listopadu u svim zemljama članicama Europske unije, a u Hrvatskoj će se u sklopu kampanje od 1. do  31. listopada održati raznovrsni događaji u više od 20 gradova. Kampanja se održava 3. godinu zaredom sa svrhom poticanja mladih na mobilnost, odnosno informiranja o mogućnostima za volontiranje, stažiranje, studiranje i putovanje u Europi i izvan nje, u organizaciji Eurodeska, informacijske mreže Europske komisije koja mladima pruža informacije o njihovim mogućnostima za mobilnost, europskim programima i natječajima te ih potiče da postanu aktivni europski građani (www.eurodesk.eu).

Glavni je cilj kampanje doprijeti do mladih osoba, prvenstveno u manjim sredinama, kojima je sužen pristup informacijama o programima i natječajima Europske unije. Također, želja je pomoći mladima koji su trenutačno izvan sustava obrazovanja i rada kako bi uz pomoć nekog od programa lakše pronašli svoje mjesto u društvu.

Među događanjima koja će se održati tijekom listopada su, primjerice, radionica izrade životopisa i Party Crashing na brucošijadama u Rijeci, Buvljak s europskih putovanja u Zagrebu, Živa knjižnica u Hrvatskoj Kostajnici na kojoj će ljudi „glumiti“ knjige, u Slavonskom Brodu mladi će razmjenjivati svoja prva europska iskustva u sklopu manifestacije „Kako mi je bilo prvi put“, a u Splitu će se održati Međunarodna večera. Jednomjesečna kampanja Time to move u Hrvatskoj će završiti 31. listopada Međunarodnom noći vještica u Petrinji.

Događanja u hrvatskim gradovima osmislile su i organizirale udruge članice hrvatske mreže multiplikatora Eurodeska odnosno 17 organizacija koje u 15 županija provode programe za mlade. Koordinator je Eurodesk - informacijska mreža Europske komisije, čiji centar u Hrvatskoj djeluje u okviru Agencije za mobilnost i programe Europske unije.

Svake godine kampanju prati i nagradna igra, a ovaj će put najuspješniji u online igri „Pomogni Alexu da nađe svoj projekt u inozemstvu“ imati priliku osvojiti glavnu nagradu iPad mini.

Dodatne informacije o kampanji, događajima i organizatorima, kao i interaktivna karta odnosno tražilica događanja, nalaze se na višejezičnoj web stranici www.timetomove.info. Tamo je moguće pretraživati i događaje u hrvatskim gradovima, a na popisu su zasad Bjelovar, Daruvar, Delnice, Dubrovnik, Garešnica, Gospić, Hrvatska Kostajnica, Karlovac, Labin, Osijek, Pazin, Petrinja, Prelog, Pula, Rijeka, Slavonski Brod, Split, Šibenik, Vukovar, Zabok, Zadar i Zagreb.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije