Najveći hrvatski lanac dućana proximity formata iz dana u dan postaje nadohvat ruke sve većem broju Hrvata koji sada brzo i bez veće muke mogu prošetati do najbližeg Studenca i nabaviti sve što im je potrebno. Studenac je doista na hrvatskom maloprodajnom tržištu jedinstven po ovom susjedskom formatu koji ljudima nudi vrijednost štedeći pritom njihovo vrijeme, osobito dragocjeno u užurbanom svijetu današnjice. Iako proces aktivnog širenja, kako organskog, tako i akvizicijama, traje već petu godinu, Studenac neumorno i dalje radi na transformaciji iz lokalnog u nacionalno prisutni lanac susjedskih dućana, u kojima kupce dočekuje prijateljska, dobrosusjedska i ugodna atmosfera.
“U centru svake naše poslovne odluke stoji nastojanje da budemo uvijek blizu kupcima te maksimalno izlazimo u susret njihovim potrebama i željama prilagođavajući svoj asortiman i usluge, a koje nudimo nadohvat ruke kad god im je najpotrebnije”, poručuje Filip Bilanović, član Uprave za razvoj poslovne mreže (CNDO) u Studencu.
S kupcima odsada i na WhatsAppu
Na putu prema ostvarivanju poslovnih ciljeva dodatan vjetar u leđa kompaniji svakako predstavlja njen centar izvrsnosti Studenac Digital u kojem punom parom rade na prediktivnoj analitici te osmišljavanju i razvoju inovacija.
“Konkretan primjer kako takva inovativna rješenja mogu pomoći u poslovanju, između ostalog, je digitalni alat koji nam na osnovi napredne analitike i modela strojnog učenja predlaže nove lokacije naših prodavaonica”, navodi Bilanović.
Kada se govori o inovacijama u Studencu, neizostavno je spomenuti i iskorak prema još neposrednijem dijalogu s kupcima putem svima dobro poznatog WhatsAppa, a koji, između ostaloga, kupce informira koja trgovina je otvorena sljedeće nedjelje. Studenac nastavlja raditi na razvoju još složenijih komunikacijskih oblika na ovoj platformi u suradnji s Infobipom.
Briga o zaposlenicima i zajednici
Snažan rast i razvoj Studenca prati i povećanje postojećih te uvođenje brojnih novih radnih mjesta i pozicija. To pak otvara prilike za napredovanja i profesionalni razvoj zaposlenika kojih kompanija trenutno broji preko 6000. Aktivno rade i na unapređenju ostalih uvjeta i beneficija. Jedan takav primjer je i nedavno pokrenuti program nagrađivanja “Jedan mjesec -plaće dvije” zahvaljujući kojem se svaki mjesec biraju ukupno tri trgovine, po jedna s najboljim poslovnim rezultatima iz svake regije, te svi zaposlenici iz pobjedničkih trgovina budu nagrađeni s duplom plaćom.
Osim na zaposlenike, Studenac veliku pažnju polaže i na svoje susjede. Kompanija je pokrenula programe Korak bliže zajednici i Korak bliže prirodi u sklopu kojih podupire pozitivne promjene u zajednicama kojih je jednakopravni član te podiže svijest o zaštiti prirode i okoliša. Upravo ti programi jedan su od pokazatelja kako je društveno odgovorno poslovanje jedna od strateških smjernica kompanije