Nešto više od 54% hotela i specijaliziranih agencija lani je organiziralo više poslovnih skupova nego 2013., a približno 51% uknjižilo ih je i veće prihode. Gotovo polovica svih poslovnih skupova imala je domaće organizatore, oko 23 posto iz zapadne Europe, a 22 posto iz zemalja regije.
Za 40 posto ispitanika u anketi sa stotinjak sudionika, specijaliziranog portala PoslovniTurizam, ulazak u EU nije donio više poslovnih skupova. U 2015. gotovo 70% anketiranih hotelskih kuća i agencija svejedno očekuje daljnji rast njihova broja. Većina smatra da je za brži razvoj kongresnog turizma nužno više izravnih avionskih veza, snažnije brendiranje Hrvatske kao kongresne destinacije, ali i polivalentni kongresni centri za više od tisuću sudionika. I to ponajprije u Zagrebu.
>> Skoko: Kad čujem 'puna života', prvo pomislim na – Brazil
>> Austrijancima Hrvatska raj, novac im vrijedi 50 posto više
EU donosi mogućnosti, a treba biti sposoban i spreman ih iskoristiti. .... !!!