Godinama prije prošlotjedne nesreće Germanwingsa u kojoj je kopilot Andreas Lubitz srušio zrakoplov i u smrt odveo 150 ljudi, dužnosnici Europske unije upozoravali su Njemačku na nedostatke u nadzoru zračnih kompanija, piše WSJ.
U studenom prošle godine su i službeno poručili službenom Berlinu da ukloni dugogodišnje nedostatke. Dužnosnici EU su upozorili njemačku agenciju za zračnu sigurnost na kronični problem sa nedostatkom osoblja što je moglo umanjiti njihovu mogućnost kontrole zračnih kompanija i posada, uključujući i liječničke preglede, rekla su dva izvora upoznata sa temom.
EU upozorava Njemačku na te probleme najmanje već četiri godine, a 2011. godine su čak stavljeni i na "crnu listu" zbog "manjka kvalificiranog osoblja" što je moglo umanjiti njihovu sposobnost "osiguravanja kvalitetnog nadzora". Njemačka je obećala da će se pozabaviti sa osobljem agencije za nadzor zračnog prometa te je sa crne liste skinuta krajem 2011. godine.
>>Druga crna kutija potvrdila da je kopilot Lubitz namjerno izazvao nesreću!
>>Lubitz je uoči nesreće istraživao o samoubojstvu i vratima kokpita
Uvijek mi je zanimljivo pročitati kad "netko" upozori "nekoga" da postoji "propust" ili "prijetnja sigurnosti", koji treba riješiti (a to uključuje određene financijske izdatke koji nisu mali, ili zastrašivanje naroda i tog "nekoga", npr. Germanwings), a taj "netko" ima "rješenje". Ovaj drugi odugovlači sa kupnjom i instalacijom tog rješenja, pa se nakon nekog vremena "dogodi nesreća" koja bi (pazi sad!) baš bila izbjegnuta da je to "rješenje" bilo primijenjeno prije iste. Izvršitelj je samo pijun koji ne može ništa reći, jer je poginuo, a naknadno stižu potvrde da nije bio sam svoj, da su liječnici muljali, da je on lagao... Moš' mislit da to može proći u Njemačkoj. Pa nije to kod nas u RH.