Pod krovovima europskog svemirskog diva EADS Astriuma, a prema idejama njemačke agencije za letenje i svemir DLR i u suradnji s Europskom svemirskom agencijom razvija se potpuno novi koncept zaštite svemirskih letjelica s ljudskom posadom pri najkritičnijem manevru - povratku u atmosferu.
Kada svemirska letjelica ulazi u atmosferu, izlaže se vrlo visokim temperaturama koje nastaju zbog smanjivanja brzine pri trenju sa zrakom. Na kapsule su se zbog toga ugrađivali deseci centimetara izolacijskog materijala kojemu je zadatak bio da izgori. Space shuttle se od temperature koja se razvija u plazmi štiti slojem problematičnih keramičkih pločica koje poslije svakog leta treba provjeravati jednu po jednu. Bez te zaštite svemirska bi letjelica pri ulasku u atmosferu - izgorjela.
Novu ideju, o kojoj je prvi pisao magazin Flight, udružene europske svemirske snage razvijaju oko zamisli da se pri ulasku u atmosferu točke trenja od svemirskog polja udalje elektromagnetskim poljem. Zbog toga se već dovršava pokusna kapsula teška 650 kilograma koja bi praktično iskušala taj koncept. Za razliku od dosadašnjih konstrukcija gdje su se zaštitni mehanički štitovi stavljali na najširi dio letjelice kojim se koči pri ulasku u atmosferu, europski magnetski štit će biti u nosu kapsule. Ispalila bi se u predjelu poluotoka Kamčatke s ruske nuklearne podmornice projektilom tipa Volna, a njezin povratak u atmosferu znanstvenici nestrpljivo očekuju do 21. ožujka. Te je podatke izložio Detlev Konigorski iz EADS Astriuma ovog tjedna na europskoj zrakoplovnoj i svemirskoj konferenciji u Manchesteru.
Tesline zamisli oživljuju, a taj velikan, taj genije ostavio je bogatstvo ideja i projekata koje su pokrali ameri čim je Tesla umro (ubijen). Krali su mu dok je živio, kradu mu i u smrti, ali ne treba zaboraviti na izvorr tih projekata - NIKOLU TESLU.