Ni mjesec dana od objave natječaja za prodaju starog službenog Audija A6, Grad Zadar u srijedu je oglasio natječaj za nabavu novog automobila vrijednog 340.000 kuna bez PDV-a.
Stari auto, koji je kupljen 1998. za mandata gradonačelnika Božidara Kalmete, navodno je bio preskup za održavanje pa je odlučeno da se proda po početnoj cijeni od 150.915 kuna. Iako je natječaj za novi automobil objavljen na službenoj stranici Grada Zadra, glasnogovornica Ivana Dadić nije mogla komentirati pojedinosti kupnje prije nego što kontaktira s gradonačelnikom Zvonimirom Vrančićem. A prema javno dostupnim podacima, zadarska gradska uprava traži limuzinu prve klase čija će vrijednost, kad se plati PDV, dosegnuti 425.000 kuna.
Automobil mora imati dizelski motor, minimalne snage od 130 kW i minimalne zapremnine od 1900 kubičnih centimetara. Obvezan je i pogon na sva četiri kotača, automatski dvozonski klima-uređaj, automatsko uključivanje kratkog svjetla s "coming home" i "leaving home" funkcijom, automatsko uključivanje sva četiri pokazivača smjera pri punom kočenju, brisači sa senzorom za kišu i automatsko paljenje svjetla, sjedala u kombinaciji alcantar i koža, "bi-xenon" prednja svjetla s automatskim zakretanjem, upozorenje za ispuhanu gumu, sportski ovjes, lakometalne naplatke...
Stari službeni Audi A6 bio je navodno jedino reprezentativno vozilo zadarske gradske uprave, a svojedobno je i „glumio“ biskupov automobil u filmu „Što je muškarac bez brkova“. Hoće li njegov nasljednik biti filmska zvijezda, teško je reći, ali luksuza mu, čini se, neće nedostajati.
>>Direktorica željela skupi terenac, Zmajlović poništio natječaj
– Grad Zadar odlučio se na nabavu novog automobila iz ekonomskih i sigurnosnih razloga, s obzirom na to da je stari automobil AudiA6, koji je u postupku prodaje putem javne licitacije, deset godina star, prešao je 450.000 kilometara i zbog čestih popravaka njegovo je održavanje postalo ekonomski neisplativo – izjavio je zadarski gradonačelnik Zvonimir Vrančić te objasnio da na godišnje, a to su podaci za 2011., održavanje stoji 110.000 kuna. Godišnji iznos operativnog leasinga, tvrdi Vrančić, bit će jeftiniji od održavanja staroga automobila. Osim toga, istaknuo je, novi automobil bit će niže klase od dosadašnjeg, a služit će isključivo za dulja putovanja i protokolarnu vožnju gostiju Grada Zadra.
Na novinarsko pitanje zašto nije se ne kupuje jeftiniji automobil, niže klase i s manje dodatne opreme, gradonačelnik je objasnio kako je poslušao glas struke, odnosno vozača gradske uprave, koji su mu sugerirali da se kupi automobil s pogonom na sva četiri kotača i dodatnom opremom.
ni je valjda dace to vlada,ili ministarstva dozvoliti,jer imamo nekoliko stotina tisuca gladnih ljudi,i na desetine tisuca koji se"hrane"po kontenjerima,hebote,dokle je ova drzava dogurala,jadno do bola....