Savskim mostom svakodnevno prolaze tisuće pješaka i biciklista. Posebno o njemu ovise stanovnici Kajzerice, kojima je to najbliži put do tramvaja u smjeru središta grada. Sanacija i rekonstrukcija staroga Savskog mosta u Zagrebu u planu je još od - Univerzijade. Posljednji je put "ušminkan" uoči lokalnih izbora.
- Sami ležajevi mosta na kojima leži nosiva konstrukcija nosiva, odnosno ploča po kojoj se ljudi kreću - su potpuno truli. Može se sići ispod mosta i vidjeti da se oni mogu rukom mrviti. Sad, u kojem trenutku bi oni mogli popustiti potpuno, nitko ne može reći, tvrdi za HRT Ana Gugić, predsjednica Mjesnog odbora Kajzerice, inače stručnjakinja za projektiranje mostova.
Usto, rupe koje su se otvorile na nogostupima jednostavno su prekrivene čeličnim pločama. S obzirom na to da je riječ o prilično nesigurnom rješenju, postavljena je i "privremena" ograda.
Na pitanje građevinskoj inspekciji kada je proveden posljednji nadzor na HRT-u nisu dobili odgovor.
- Usmenim rješenjem putem zapisnika vlasniku je naređeno označavanje građevine opasnom, kao i postavljanje ograde u svrhu fizičkog sprečavanja korištenja pješačkih staza do otklanjanja nepravilnosti, odgovorili su iz Državnog inspektorata Republike Hrvatske.
Iz Grada Zagreba stigao je pisani odgovor u kojemu ističu da su dobili projektnu dokumentaciju, da je postupak javne nabave pri kraju te da je potrebno potpisati ugovor s dvije tvrtke koje su zajedno pobijedile na natječaju. Jedna od tvrtki sanirala je Most slobode, a trenutačno izvode radove na Mostu mladosti. Neslužbeno se doznaje da će radovi, premda su iz Grada tražili da počnu ove godine, zbog zauzetosti radnika na sanaciji Mosta mladosti najvjerojatnije početi 2021. godine.
Zašto most nije zatvoren? Čeka se da netko pogine?