Letci na osam jezika

HAC pokrenuo kampanju za siguro putovanje u doba koronavirusa

HAC-plakat
Foto: HAC
1/3
11.07.2020.
u 11:01

U HAC- kažu da se otvaranjem granica, dolaskom stranih turista i sezone godišnjih odmora za domaće korisnike povećava  i promet na autocestama.

Hrvatske autoceste pokrenule su informativnu kampanju za sigurno putovanje u uvjetima pandemije koronavirusa. S obzirom na povećanje broja zaraženih u Hrvatskoj i drugim europskim zemljama, ali i intenziviranje turističkog prometa,  u HAC-u kažu da su pripremili letak na osam jezika https://www.hac.hr/en/other/stay-responsible koji je distribuiran predstavništvima HTZ-a, HAK-u, autoklubovima i kamping organizacijama u zemljama iz kojih dolazi glavnina turističkog motoriziranog prometa. Na cijeloj mreži dionica HAC-a i ARZ-a postavljaju se plakati koji pozivaju na pridržavanje epidemioloških mjera, a nalazit će se na odmorištima, prodajnim uredima i benzinskim postajama Ine, Croduxa, Tifona i Petrola koji su partneri u kampanji. Dvojezični plakati sadrže QR kod poveznicu na mrežnu stranicu koronavirus.hr.

Povećan promet na autocestama

 U HAC- kažu da se otvaranjem granica, dolaskom stranih turista i sezone godišnjih odmora za domaće korisnike povećava  i promet na autocestama. Premda HAC i ARZ trenutno bilježe otprilike 70 posto prošlogodišnjeg prometa, za vršnih opterećenja na prometnicama stvaraju se i gužve uobjektima na autocestama pa se ujednačenom informativnom kampanjom nastoji održati svijest o koronavirusu i poticati na odgovorno ponašanje. Letci sadrže informacije o planiranju putovanja,modelima beskontaktnog plaćanja kao i preporuke za pridržavanje epidemioloških mjera.

Hitni koridor

 - HAC tijekom ljetne sezone inače provodi kampanje vezane uz putovanje i sigurnost na autocestama. Nakon odličnog odaziva korisnika na kampanju „Hitni koridor spašava život“, za ovu smo sezonu planirali kampanju namijenjenu vozačima seniorima ali uvjeti novog normalnog nametnuli su druge prioritete- izjavio je predsjednik uprave HAC-a Boris Huzjan.

Poruke informativne kampanje, navode u HAC-u,  usklađene su od strane struke i Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, a predlošci informativnih plakata ustupljeni su i drugim koncesionarima autocesta u RH. HAC je ujedno i prvi domaći operator autocesta koji je pokrenuo Instagram profil@hrvatske_autoceste.  

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije