Najavljuju nove linije

Hidroavionima iz Rijeke do Raba, Lošinja, Krka i Cresa – na proljeće

hidroavion,Rijeka
Foto: Nel Pavletić/PIXSELL
01.12.2014.
u 07:38

Hidroavioni ECA imaju kapacitet od 19 mjesta, a kako prijevoz neće subvencionirati država, let na relaciji Pula – Lošinj, prema najavama, trebao bi stajati oko 40 eura, a iz Pule prema Zadru oko 55 eur

Nakon što su Rabljani početkom listopada dočekali svoj prvi hidroavion njemačke tvrtke European Coastline Airlines (ECA), prvim prezentacijskim letom iz Rijeke prema Lošinju ostvaruju se dugoočekivane najave o povezivanju sjevernojadranskog središta s otocima. Za sada hidroavionima ECA povezuje Resnik pokraj Splita s Jelsom na Hvaru, Resnik i Rab te Rab i zagrebački Pleso. Cijena karte Split – Jelsa, na kojoj voze dva puta tjedno, je 222 kune, a let na liniji Split – Rab, (triput tjedno) i Rab – Zagreb (četiri puta) stoji 399 kuna. Rab je već povezan sa Splitom i Zagrebom, a u proljeće će se, najavljeno je, uspostaviti veza s Rijekom i Pulom.

Glavnog direktora ECA-e Klausa Dietera Martina raduje što projekt šire iz Rijeke. Procjenjuje se da će karta na relaciji Rijeka – Rab stajati približno 200 kuna. Rijeka će, osim s Rabom, biti povezana s Lošinjem, Krkom i Cresom, a u planu su i izravni letovi prema Italiji, Anconi, Ravenni i Veneciji. Let do Cresa i Krka, ističe Martin, trajat će svega desetak minuta, a do Raba 20.

Hidroavioni ECA imaju kapacitet od 19 mjesta, a kako prijevoz neće subvencionirati država, let na relaciji Pula – Lošinj, prema najavama, trebao bi stajati oko 40 eura, a iz Pule prema Zadru oko 55 eura.

>> Nijemci nam izvlače otoke 
iz izolacije

Ključne riječi

Komentara 2

DU
Deleted user
11:26 01.12.2014.

@blackstone: ne pricaj gluposti!!! Trade Air je letio za DBV via Zagreb, Rijeka i Split i masine su bile izuzetno dobro popunjene. Zapravo gledajuci cinjenicu da je masina letila samo petkom, masine su bile izvanredno popunjenje! Da je pameti, ta bi linija isla ljeti dnevno jer ima putnika kao u prici! ECA je druga prica. Tu netko pere pare i to naveliko... Da li ce ikada dobiti subvencije, drugo je pitanje. Moja je pretpostavka da nece jer gradovi koji oni zele letjeti ili vec lete dobro su povezani sa brzim brodskim linijama sa administrativnim sjedistima (npr. Jelsa-Bol-Split ili M. Losinj-Cres-Rijeka)!

BL
blackstone
10:54 01.12.2014.

kako da ne ,letit će vam netko za 400 kn. sada opet rade p.r. i lobiraju da im država da 20 milijuna kuna koliko su dali i trade airu da leti iz osijeka za dubrovnik prazan .samo me zanima koliko je bilo provizije u toj subvenciji.evo dvije novinarke trebaju da napišu ovaj reklamni članak,a koliko vas treba da istražite korupciju u agenciji i ministarstvu prometa.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije