Daniel Rafaelić jutros je u svojem redovitom tjednom gostovanju u emisiji „Dobro jutro, Hrvatska“ unio malo reda u izvještavanje Hrvatske televizije o filmovima na festivalu u Puli.
Ratni film Kristijana Milića „Broj 55“, o 20 hrvatskih vojnika u kući s brojem 55 koju su opkolili četnici, izdvojio je kao ostvarenje na svjetskoj razini, daleko iznad svega prikazanog u proteklih šest festivalskih dana.
Daniel Rafaelić nije pobjegao od osnovnog posla filmskog kritičara u komunikaciji s možebitnom publikom, a taj je da donese vrijednosni sud. Ni blizu vrijednosnog suda nije ono što gledamo u „Kronici Pula film festivala“ navečer na Trećem programu HRT-a.
Urednica emisije u kojoj nema ni suvisle informacije o filmu je dugogodišnja djelatnica kulturnog programa HRT-a Koraljka Kirinčić koja si dopušta slobodu da pola emisije koja traje 15 minuta odvoji za svoj totalno nezanimljivi razgovor s nekim od inozemnih režisera koji su se ne svojom krivnjom našli u Puli.
Pitanja postavlja na onom svojem engleskom za uspavljivanje, punom pauza i otezanja da bi se našla prava riječ. Kako ni njeno rečenično akcentuiranje hrvatskog baš ne budi preveliku životnu radost kod gledatelja, njeni intervjui su dodatno opterećenje emisiji koja u svojih drugih sedam minuta trpa izjave glumaca i režisera lišene novinarskog teksta koji bi išta objasnio.
Pula film festival održava se u krivo vrijeme, u krivom gradu i vode ga krivi ljudi, pa je stoga logično da informacije o njegovu programu moramo potražiti u drugim emisijama, dosad u „Vijestima u kulturi“, a odsad i u „Dobro jutro, Hrvatska“.
>>Nužno je surađivati i umrežiti filmske festivale
>>Vlada i HRT napokon se u interesu javnosti sjetili da Ranko Ostojić zaslužuje i ljudski tretman
dajte vidačkovića prijatelja od puhača iz orkestra tedija lušetića vrat te jer bez njih propast će carstvo a kamoli ne festival.prijatelji od davnina koje će stić ruka pravde