U “sezoni” krafni, koja je zahvaljujući akcijama trgovaca i cijeni od 1,50 do 1,80 kuna potrajala i nekoliko tjedana, prema nekim ih se procjenama pojelo i nekoliko desetaka milijuna. Konzum je od početka godine prodao više od pet milijuna krafni, odgovaraju iz Agrokora, dok iz Dubravice kažu da su samo na fašnički dan, uoči Čiste srijede, prodali 30.000 krafni u svojim pekarnicama.
Krafne su u pretkorizmeno vrijeme bile toliko tražena roba da su neki proizvođači, kako neslužbeno doznajemo, i odbijali narudžbe nekih trgovaca, navodno i do 800.000 komada u udarnom tjednu.
Nada Barišić, direktorica Žitozajednice, kaže da nitko ne zna konkretne brojke. Krafne se u hrvatskoj industrijskoj proizvodnji vode u kategoriji slastica i kolača, koja je u 2018. rasla 11% u odnosu na 2017., a u uvozu s kruhom s grožđicama, panetoneom, kroasanima... koji je u 11 mjeseci 2018. manji 9%.
Mijo Prgomet, donedavni predsjednik HUPPSP-a, smatra da su trgovci, pekarska industrija i mali pekarski obrti u pretkorizmeno vrijeme prodali barem 25-30 milijuna krafni.
>> Krafne u Princessu
Dobar tek Hrvatska.