SAJAM U CANNESU

Hrvatska ima jedinstvene resurse, mnogi je vide kao budućeg lidera u premium turizmu

Split: Sunčano i toplo poslijepodne na splitskoj rivi
Foto: Zvonimir Barisin/PIXSELL
1/4
04.12.2024.
u 18:29

Na sajmu u Cannesu, koji je okupio najvažnije svjetske sudionike u industriji premium putovanja, nastupa čak 15 hrvatskih tvrtki

Hrvatska nastavlja graditi imidž premium turističke destinacije. Na sajmu International Luxury Travel Market (ILTM) u Cannesu nastupa čak 15 hrvatskih tvrtki, što je najveća delegacija iz Hrvatske ikad. - Hrvatska ima jedinstvene resurse – od prirodnih ljepota i kulturne baštine do vrhunskog smještaja i usluge, a u Cannesu ih prezentiramo globalnoj publici najvišeg profila. U HGK Hrvatsku vidimo kao budućeg lidera u premium turizmu, a ILTM Cannes nas vodi prema tom cilju - poručila je Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam HGK.

Sajam okuplja najvažnije sudionike u industriji premium i luksuznih putovanja cijelog svijeta, uključujući putničke agente iz SAD-a, srednje i Južne Amerike, Australije, Velike Britanije, Nizozemske... Na prošlogodišnjem izdanju sudjelovalo je više od 3600 profesionalaca iz 77 zemalja, a tijekom događaja održano je više od 70.000 individualnih B2B sastanaka. Hrvatska turistička zajednica iskoristila je prigodu za premijerno sudjelovanje u ekskluzivnoj sesiji Press Rountable, na kojoj sudjeluje oko 40 medijskih brendova. Riječ je o seriji sastanaka s urednicima i predstavnicima najrenomiranijih medija za luksuzna putovanja pa je tako hrvatska luksuzna i premium ponuda predstavljena Conde Nast Traveleru, Travel + Leisureu, Forbesu, Vogueu itd.

- Raznolika turistička ponuda koja može zadovoljiti želje najzahtjevnijih gostiju ono je na čemu počiva razvoj premium segmenta. Zajedno s HGK, već 7. put sudjelujemo na ovom sajmu koji je odlična platforma za predstavljanje vrhunske kvalitete domaćih turističkih proizvoda i autentičnih doživljaja koje naši gosti imaju priliku iskusiti tijekom cijele godine - izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, dodajući kako Hrvatska zauzima sve snažniji status na globalnoj mapi luksuznih putovanja, čemu pridonose nastupi HTZ-a koji je u 2024. bio i na ILTM North America. Inače, Hrvatska je svoj identitet u Cannesu istaknula i prezentacijom domaćih delicija poput arancina, badema, rakija i likera, a mirisi Hrvatske dočarani su i ružmarinom, maslinama i lavandom.

>>FOTO Pitali smo umjetnu inteligenciju kako će najpopularnije hrvatske destinacije izgledati za 100 godina. Plitvička jezera su nestvarna>>

Split: Sunčano i toplo poslijepodne na splitskoj rivi
1/14

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije