Hrvatska nastavlja graditi imidž premium turističke destinacije. Na sajmu International Luxury Travel Market (ILTM) u Cannesu nastupa čak 15 hrvatskih tvrtki, što je najveća delegacija iz Hrvatske ikad. - Hrvatska ima jedinstvene resurse – od prirodnih ljepota i kulturne baštine do vrhunskog smještaja i usluge, a u Cannesu ih prezentiramo globalnoj publici najvišeg profila. U HGK Hrvatsku vidimo kao budućeg lidera u premium turizmu, a ILTM Cannes nas vodi prema tom cilju - poručila je Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam HGK.
Sajam okuplja najvažnije sudionike u industriji premium i luksuznih putovanja cijelog svijeta, uključujući putničke agente iz SAD-a, srednje i Južne Amerike, Australije, Velike Britanije, Nizozemske... Na prošlogodišnjem izdanju sudjelovalo je više od 3600 profesionalaca iz 77 zemalja, a tijekom događaja održano je više od 70.000 individualnih B2B sastanaka. Hrvatska turistička zajednica iskoristila je prigodu za premijerno sudjelovanje u ekskluzivnoj sesiji Press Rountable, na kojoj sudjeluje oko 40 medijskih brendova. Riječ je o seriji sastanaka s urednicima i predstavnicima najrenomiranijih medija za luksuzna putovanja pa je tako hrvatska luksuzna i premium ponuda predstavljena Conde Nast Traveleru, Travel + Leisureu, Forbesu, Vogueu itd.
- Raznolika turistička ponuda koja može zadovoljiti želje najzahtjevnijih gostiju ono je na čemu počiva razvoj premium segmenta. Zajedno s HGK, već 7. put sudjelujemo na ovom sajmu koji je odlična platforma za predstavljanje vrhunske kvalitete domaćih turističkih proizvoda i autentičnih doživljaja koje naši gosti imaju priliku iskusiti tijekom cijele godine - izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, dodajući kako Hrvatska zauzima sve snažniji status na globalnoj mapi luksuznih putovanja, čemu pridonose nastupi HTZ-a koji je u 2024. bio i na ILTM North America. Inače, Hrvatska je svoj identitet u Cannesu istaknula i prezentacijom domaćih delicija poput arancina, badema, rakija i likera, a mirisi Hrvatske dočarani su i ružmarinom, maslinama i lavandom.
>>FOTO Pitali smo umjetnu inteligenciju kako će najpopularnije hrvatske destinacije izgledati za 100 godina. Plitvička jezera su nestvarna>>