Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje zbog aktualne epidemiološke situacije uzrokovane pojavom koronavirusa (COVID-19) pozvalo je osigurane osobe i druge korisnike usluga HZZO-a, naročito one starije dobi, da privremeno odgode svoj dolazak u službene prostorije HZZO-a kako bi zaštitili sebe i svoju obitelj, a i radnike HZZO-a.
Radi omogućavanja ostvarivanja određenih prava iz obveznog zdravstvenog osiguranja, HZZO je iznimno omogućio podnošenje zahtjeva elektronskim putem na sljedeći način:
1. Zahtjevi za naknadu plaće osiguranika kojima je utvrđena privremena nesposobnost zbog izolacije isključivo se podnose putem e-mail adrese izolacija@hzzo.hr.
2. Ostali zahtjevi i podnesci u svrhu ostvarivanja prava kod HZZO-a (poput prijave na zdravstveno osiguranje), mogu se podnijeti, prema adresi osobe podnositelja, na sljedeće e-mail adrese:
Naglašavaju kako zahtjevi upućeni na navedene e-mail adrese, osim izričitog određenja zahtjeva i naznake prava, obvezno moraju sadržavati sljedeće:
- ime i prezime,
- OIB ili MBO (matični broj osigurane osobe),
- kontakt telefon,
- te u svrhu autentifikacije pošiljatelja scan ili fotografiju identifikacijskog dokumenta (važeće osobne iskaznice izdane u RH, drugoj članici EGP-a ili Švicarskoj, putovnice ili boravišne iskaznice za državljanina treće zemlje).
Također, za informaciju koju dokumentaciju ili podatke je dodatno potrebno priložiti uz zahtjev za ostvarivanje pojedinog prava, mole da prethodno kontaktirate HZZO putem jednog od kontakt brojeva na poveznici https://www.hzzo.hr/kontaktirajte-nas/.
Određene informacije u vezi s HZZO-om mogu se dobiti i putem sustava e-Građani i „Portala zdravlja“.
Više informacija o u vezi usluga HZZO za e-Građane mogu se pronaći na poveznici: https://www.hzzo.hr/e-gradani/hzzo-za-e-gradane/.