Kvarner jedini podbacio u 2014.

I dogodine će faliti njemačkih turista u srpnju, pa se treba okrenuti drugima

opatija
Foto: Boris Ščitar/PIXSELL
01.03.2015.
u 15:00

Prosječni Čeh za ljetovanje nema koliko i Nijemac. pa hotelijeri i iznajmljivači trebaju dati povlastice za obiteljski odmor, gratis za djecu...

        Na Kvarneru nema nervoze zbog činjenice da jedino ta jadranska regija u godini na izmaku nije uspjela nadmašiti prethodnu turističku sezonu. Čak štoviše, u 2015. računaju ponoviti navlas iste rezultate, točnije jedan posto manje gostiju i tri posto manje noćenja nego ih je bilo u 2013.

Prepoznatljiv brand

– Turistički promet na Kvarneru u četiri se godine povećao za čak 14 posto i rast, barem tijekom glavnog dijela sezone, ne može ići unedogled – ističe Irena Peršić Živadinov, direktorica Turističke zajednice Kvarnera, koji je do prosinca uknjižio 2,2 milijuna gostiju i 12,2 milijuna noćenja.

– Fokus nam je, stoga, na pred i posezoni, s naglaskom na zdravstvenom turizmu i tržištima Skandinavije, Velike Britanije i Rusije. Promotivno smo tamo prisutni neko vrijeme, a već nam je ove godine iz Švedske došlo sedam posto više turista, iz Britanije četiri, a dva posto čak i iz Rusije. I to unatoč vizama, padu rublje i događanjima s Ukrajinom – kaže naša sugovornica.Kvarnerski se turizam u vansezoni, osim na hotele i zdravstveno-turističke kapacitete, snažno oslanja i na svoju baštinu, gastronomiju, biciklističke staze te sve kvalitetniji obiteljski smještaj.

Svi važniji selektivni oblici turizma su brendirani i u turističkoj Europi se itekako prepoznaje što znači ‘Kvarner Family’, ‘Kvarner Health and Wellbeing’, ‘Kvarner Outdoor’ itd. No, unatoč sveobuhvatnom pristupu i dugoročnom promišljanju svoje turističke budućnosti, kvarnerski domaćini još uvijek nisu našli rješenje za srpanjsku rupu. A upravo ih je srpanj, s puno kišnih dana i manjkom njemačkih turista, ove godine i povukao u minus.

– Da, do kraja lipnja smo bilježili plus od šest posto – potvrđuje direkorica TZ Kvarnera.

– A srpanjska rupa ostaje aktualna tema i za 2015. U Njemačkoj, koja daje najviše turista Hrvatskoj, školskih praznika ponovo neće biti u sedmom mjesecu i tada opet možemo očekivati oseku gostiju iz te zemlje. Turistička zajednica može podržati promocijom bolju prodaju u tom mjesecu, ali ključno je da se hotelijeri i obiteljski smještaj u srpnju okrene zamjenskim tržištima poput, recimo, Poljske, Češke ili Mađarske. U tom će slučaju, jasno je, domaćini morati podnijeti i neku cjenovnu žrtvu, jer prosječni Čeh za ljetovanje nema koliko i prosječni Nijemac. To, dakako, ne mora biti linearno spuštanje cijena, već povlastice za obiteljski odmor, gratis za djecu i sl.

Kako do pluseva

– Pored hotelijera tako bi se trebao postaviti i obiteljski smještaj, na koji na Kvarneru otpada čak 41 posto turističkog prometa - kaže I. Peršić Živadinov.Tek kad bi se sve tako posložilo, vele u kvarnerskom TZ-u, moguće je u 2015. očekivati nove pluseve.     

>> Zašto smo otišli iz Zadra? Pa tu ništa ne funkcionira!

Komentara 5

SV
svadalica
17:00 01.03.2015.

Popunite tu srpanjsku rupu sa domacim gostima.Izmislite jevtinije aranzmane za obitelji pa nece biti rupe.

EV
evropljanin
17:25 01.03.2015.

kako sirovo se broje turisti u hrvatskoj vec 1.3. 2015.

BA
bajo2
18:21 01.03.2015.

...prepoznatljiv brand.....šator!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije