Tek što mu je istekla garancija, uređaj se pokvario, svakodnevne su pritužbe europskih, pa i hrvatskih potrošača, kojima se ovih dana bavi i Europska komisija.
Europska komisija započela je istragu u kojoj se dvjema studijama ispituje trajnost zamrzivača i pećnica te funkcioniranja pravnih i komercijalnih jamstava za robu široke potrošnje, što bi u konačnici moglo značiti i izmjenu postojeće regulative o prikladnosti propisa (REFIT) od iduće godine u cilju najbolje zaštite potrošača, doznajemo od eurozastupnice Biljane Borzan (SDP), koja je kao zamjenska članica u Odboru za unutarnje tržište i zaštitu potrošača i sama upozoravala Komisiju na brzu kvarljivost kućanskih aparata.
Ohrabrujući je podatak da je broj pritužbi mreži CEC-a porastao 11,1% s 2012. na 2013, kaže Biljana Borzan.
Dodaje kako potrošači nikad ne mogu biti apsolutno sigurni da ih trgovci i proizvođači ne varaju.
>>Cijelu priču pročitajte u tiskanom izdanju Večernjeg lista od ponedjeljka
>>Hrvati najmanje u EU poznaju potrošačka prava
Uz današnju tehnologiju informatike i sklopovlja garant je da nas neke firme zakidaju....Jedan sklop koji naredi da se tog i tog datuma ispusti "ulje" ili tako nešto ili promjeni se smjer struje i evo nama porasta kupovine njihovih uređaja....Ali nećemo biti previše očigledni idemo nasumićno tako da u 1000 komada bude 79 takvih i 50 će se prirodno pokvariti.....Evo nama prodaje....