mogućnosti EU kampanje
Imamo 41 zaštićeni autohtoni proizvod, a reklamiramo ptujski luk i rumunjsko voće
EU kampanju "Enjoy, it's from Europe" provodimo već desetu godinu, članicama se nudi oko 200 mil. € godišnje, a mi još nismo povukli ni centa
Komentara 1
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Sami smo si krivi. Gdje je otišla onolika lova za poticaje. Bembare i Merđe, jel?