HDZ-ova kampanja

Josipa Rimac: Do sada smo prikupili 2 milijuna i 477 tisuća kuna donacija

Josipa Rimac
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL
Autori: Hina, Mia Buva
02.11.2015.
u 18:21

Financijsko izvješće Domoljubne koalicije objavljeno je i predano DIP-u sukladno zakonu, kazala je Rimac

Direktorica HDZ-ove kampanje Josipa Rimac i kandidatkinja na listi Domoljubne koalicije za IX. izbornu jedinicu Josipa Rimac danas se u središnjici HDZ-a osvrnula na financijska izvješća o izbornoj kampanji. 

– Objavili smo danas svoje izvješće na internetskoj stranici domoljubna.hr. Sukladno zakonu – predali smo ga Državnom izbornom povjerenstvu 31. listopada. Ispunili smo sve što se od nas sukladno zakonu očekuje. Ono što mogu najkraće reći jest to da smo prikupili 2 milijuna i 477 tisuća kuna donacija i da smo imali trošak po svim izbornim jedinicama 3 milijuna i 880 tisuća kuna – kazala je Rimac. 

Imena najvećih donatora Josipa Rimac nije htjela otkriti. – Kao što znate, sve donatorske večere još nisu gotove. A najveće donatore, kao i sve donatore, objavit ćemo u zakonskom roku –poručila je direktorica izborne kampanje HDZ-a.

– Mi smo bili uvijek transparentni i uvijek smo prikazivali sve što smo dobivali. Donacija je bilo koliko je bilo. Ne organiziramo večere, ne organiziramo donacije, ne vučemo ljude za rukav, tko nam donira, dobro donira. Ne želimo ljude prisiljavati da daju donacije, a večera je ipak jedan oblik prisile – rekao je novinarima član Predsjedništva SDP-a i ministar rada i mirovinskog sustava Mirando Mrsić. – Troškovi kampanje su vrlo jasno i transparentno objavljeni, tu je SDP uvijek pokazivao transparentnost, da se zna točno koliko je donacija i na što smo potrošili sredstva – naglasio je Mrsić.

Na SDP-ove prozivke da donatorskim večerama HDZ prisiljava ljude i vuče ih za rukav, Rimac je kazala: – Ne želim komentirati buduću oporbu. Samo mogu reći da je to naš način i stil komunikacije s našim biračkim tijelom i simpatizerima i da se pokazao itekako uspješnim.

Kratko je komentirala i iznos od 10 milijuna kuna koji je SDP potrošio u kampanji. – Svatko troši onoliko koliko ima – zaključila je Rimac.

Podsjetimo, sudionici parlamentarnih izbora bili su dužni do subote, 31. listopada DIP-u dostaviti izvješća o donacijama koje su primili za financiranje izborne promidžbe i o troškovima promidžbe. Najkasnije do ponoći 2. studenoga ta izvješća moraju učiniti dostupnim javnosti, dakle objaviti ih na svojim web-stranicama ili u dnevnom tisku. Donacije, pak, mogu prikupljati do završetka izborne promidžbe, dakle do ponoći, 6. studenoga, a cjelovita izvješća o financiranju kampanje za parlamentarne izbore dužni su podnijeti 30 dana nakon održanih izbora, zaključno do 8. prosinca.

>>Josipa Rimac: Milanović ne voli svoj narod i na poznaje svoju domovinu

>>'Za opstanak našega naroda neće nam biti teško platiti nijednu cijenu'

Komentara 62

Avatar guza guzic
guza guzic
18:24 02.11.2015.

Duplo manje potrosili neka da narod dadne vise oni bi vise trosili

Avatar majmunranko
majmunranko
18:27 02.11.2015.

Jel istina da je Milanović platio 150.000 kuna Večernjem listu kako Večernji list ne bi objavio podatke o rekordnom padu broja zaposlenih u rujnu 2015., rekordno niskom broju zaposlenih ikada i rekordno niskom broju radno aktivnih građana? Samo pitam, da znam je li to, ako je plaćeno, došlo iz legalnih izvora.

Avatar Filipa_Š
Filipa_Š
19:07 02.11.2015.

Tko bi normalan dao novce SDP partiji???

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije