Ležati među hladnim zidovima u bolničkoj postelji nešto je što malo tko priželjkuje. Uz to što su neželjene, takve su životne situacije neočekivane i uglavnom nepredvidive.
No, unatoč ovim činjenicama, djelatnici KBC-a Sestre milosrdnice uspijevaju kod svojih pacijenata postići iznimno visoku razinu zadovoljstva njihovim liječničkim uslugama. Kako bi to imali i napismeno, odlučili su provesti istraživanje koje je trajalo šest mjeseci. Anketirali su više od 600 pacijenata, a sve su radili uz pomoć stručnjaka s Ekonomskog fakulteta. Bili su zadovoljni kad su vidjeli ukupnu ocjenu – pacijenti su im dali 4,45.
Jedini razlog zašto nisu dobili čistu peticu je nezadovoljstvo dugim listama čekanja, čekanjem u ordinaciji i prostorom. No, to su uglavnom stvari na koje djelatnici KBC-a ne mogu utjecati. Oni rade u zgradama starim stotinu godina, a žele li ih obnoviti, moraju se obratiti Ministarstvu zdravstva, u kojem, pak, svako malo podsjete na ukupan zdravstveni dug od osam milijardi kuna.
Trude se maksimalno u KBC-u i nadograđivati opremu najnovijim primjercima iz moderne medicine. No, i to čine s obzirom na financijske mogućnosti. Shvatili su stoga u upravi bolnice – nema druge nego staru infrastrukturu nadoknaditi ljudskim pristupom te suosjećanjem prema pacijentima. I upravo su na tom polju “pokupili” najviše bodova.
Sigurnost i razina pouzdanja najbolje su ocijenjeni faktori u sklopu liječničke usluge. Uz to što su u bolnici okupili najbolje stručnjake koji nekoliko puta godišnje odlaze na razne seminare i stručne skupove na kojima dobivaju najnovija znanja iz svog područja, liječnici i drugo medicinsko osoblje odlaze i na tečajeve komunikacije koji će sada, odlučili su u bolnici, biti još intenzivniji. Ako već ne mogu puno utjecati na izgled prostora i liste čekanja, mogu uložiti u svoje ljude i unaprijediti odnos s pacijentima. Jer “topla” ljudska riječ i humani pristup ono je što je, na kraju svega, i najbitnije.
vinogradska je za pozelit.doktori i sestre su strucni i usluzni.hvala im.