Planirana obnova voznog parka Vlade očekivano je naišla na kritike oporbe, a posebno ih smeta što se nabava planira u situaciji kada se građanima smanjuju plaće i životni standard. HDSSB-ov Zoran Vinković smatra kako su sadašnji automobili prilično dobri i u stanju voziti premijera i ministre.
– Očigledno je da smo, između ostalog, i zbog nabave ovih vozila od 1. siječnja poskupili kruh i mlijeko, uveli PDV od 25 posto, poskupili struju, grijanje, plin – rekao je Vinković.
Da je riječ o autističnom potezu Vlade smatra laburist Nikola Vuljanić kojem nije jasno zašto Vlada sama sebi svaki dan zabija autogol. Predsjednik njegove stranke Dragutin Lesar podsjeća da je građanima "sve srezano".
– Premijer je rekao da je gotovo sa štednjom, što u ovom slučaju znači da su odlučili pomoći stranoj autoindustriji – rekao je Lesar.
Predsjednik HDZ-a Tomislav Karamarko također misli da Vlada državu baca u nepotreban trošak.
– Novca nema, smanjuju plaće, a opet troše novac bezveze – kaže Karamarko i dodaje da je i održavanje izbora za Europski parlament odvojeno od lokalnih izbora bacanje 85 milijuna kuna. Demokracija, za razliku od onoga što tvrdi premijer Milanović, ne mora biti skupa, može se biti racionalan i u ovim teškim trenucima, tvrdi Karamarko.
Nabava novog voznog parka pokazuje nebrigu vladajućih za narod i dokaz je "izokrenute ljestvice odnosa" u kojoj narod služi vladajućima, umjesto da oni služe narodu, smatra nezavisni zastupnik Ivan Grubišić.
– Znam primjer čovjeka koji je kupio stari mercedes koji je prešao gotovo pola milijuna kilometara za 12.000 eura i vozi kao avion – kaže Grubišić i dodaje da Vlada troši za novi vozni park umjesto da rješava prioritete i ulaže u radna mjesta.
SDP-ov Nenad Stazić, na pitanje je li sada pravi trenutak za nabavu auta, kaže kako je pravi trenutak onda kada treba, kad su stara vozila potrošena.
– Ne bi bilo dobro da nam policajci ginu. Sve se može popravljati do neke mjere, ako ne bismo htjeli imati oldtimere.
Nezavisni zastupnik Furio Radin smatra da bi trebalo vidjeti koliko dugo se nije obnavljao vozni park.
– Vidim da najveći dio vozila ide za MUP i MORH koji imaju potrebe za mnogo vozila. Sigurno je da se moramo ponašati štedljivo, ali štedljivost ne može ići nauštrb funkcioniranja određenih ministarstava – kaže Radin i dodaje kako je samo pitanje mora li se odjednom promijeniti cijeli vozni park.
Nisam siguran da moramo promijeniti baš toliko toga u ovom trenutku jer to doista bode oči, zaključio je Radin.
>>Vlada nabavlja 1742 vozila za 265,5 milijuna kuna
Dobro govoriš Tomislave Karamarko