Iako je dionica sedam kilometara državne cesta od Mihanović Dola do Dubrovčana, koja se počela obnavljati prije dvije godine, trebala biti završena početkom proljeća, radovi su i danas u tijeku. Hrvatske ceste taj su rok naknadno produžile do 15. studenog, no malo tko u Zagorju vjeruje da će cesta do tada biti završena. Mještani sjeverozapadnog dijela Zagorja naime, zbog pojava novih klizišta strahuju da će se još jednu zimu morati voziti dvjema uskim županijskim zaobilaznicama po kojima, kad padne veći snijeg, dolazi do kolapsa u prometu.
Projektne izmjene
Član Uprave HC-a Jurica Krleža je ipak optimist.
- Tijekom organizacije gradilišta, jedan od većih problema bio nam je riješiti tranzitni i lokalni promet. Zbog vrlo zahtjevnih radova na projektu, promet je bilo potrebno obustaviti i prebaciti na sporedne ceste. Stoga je dionica podijeljena u pet poddionica. No, uz to i sam projekt se mijenjao tako što su mu pridodane i projektne izmjene. Tako su se naknadno projektirala rješenja potpornih zidova, izgradnja umjesto sanacija mosta kod Klanjca, a pojavljivala su se i nova klizišta. Također, izmjenama je napravljena i pješačka staza kod Tuhlja, proširuje se križanje na ulazu u industrijsku zonu i gradi rasvjeta glavnog ulaza u Klanjec - rekao nam je Krleža, dodajući kako su to bili zahtjevi lokalne samouprave. Inače, vrijednost radova na cijeloj dionici od Risvice do Dubrovčana u duljini 10,4 kilometra vrijedna je 38,4 milijuna kuna, a nadzora 1,3 milijuna kuna. Na upit hoće li se cestom ipak moći prometovati tijekom zime, Krleža je odgovorio kako vjeruje da se unatoč klizištima i odronima sve nastoji učvrstiti i sajlama te postavljanjem zaštitnih mreža.
Vezani projekti
- Bitno je spomenuti i dva zasebna projekta za dvije mikrolokacije koje su vezane uz predmetni projekt, a koji će se izvoditi nakon završenog postupka javne nabave. Riječ je o sanaciji pokosa Klanjec i projektu klizišta „Štala“. Za projekt sanacije pokosa u tijeku je žalba na odabir izvođača, pa se mora pričekati te će se po rješenju državne komisije pristupiti izvođenju radova. Za klizište “Štala” potrebno je završiti projektnu dokumentaciju čija je izrada u tijeku. Te je radove potrebno izvesti izvan koridora ceste, a za projekt je potrebno i rješavanje imovinsko-pravnih odnosa. Plan Hrvatskih cesta je da do 15. studenog, a najkasnije do početka prosinca, završimo navedene preostale radove, kako bi se moglo pristupiti internom tehničkom pregledu, te uz privremenu prometnu signalizaciju pustiti dionicu ceste u promet. Promet će se odvijati privremenom signalizacijom jer radovi na spomenutim mikrolokacijama neće biti završeni - rekao nam je Krleža.