HP SVE 'OPRAVDAO'

Korisnicu Hrvatske pošte razljutilo neobično dugo putovanje pošiljke, ali i njihovog čudnog odgovora

Hrvatska pošta
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
1/4
16.02.2020.
u 10:53

Nije tu bilo samo to što je putovanje pošiljke iz Rijeke prema Splitu trajalo punih sedam dana, niti to što je cijeli tjedan omotnica teška 700 grama putovala iz grada udaljenog nepunih 400 kilometara, s kojim nas spajaju autoceste, već i to koliko je trajalo "putovanje" elektorničke pošte upućene iz te državne tvrtke prema zainteresiranoj korisnici.

Šaljem vam e-mail jer već tri dana ne mogu dobiti, kako kaže govorni automat, “slobodnog agenta”, kako bih vidjela što je s pošiljkom koja mi je 7. siječnja poslana iz Rijeke, tim riječima krenula je prepiska između korisnice Hrvatske pošte i službenika koji zaprimaju elektroničku poštu upućenu na e-mail adresu HP-a. 

Naime, ljutitu korisnicu Hrvatske pošte razbijesnilo je nekoliko stvari. Nije tu bilo samo to što je putovanje pošiljke iz Rijeke prema Splitu trajalo punih sedam dana, niti to što je cijeli tjedan omotnica teška 700 grama putovala iz grada udaljenog nepunih 400 kilometara, s kojim nas spajaju autoceste, već i to koliko je trajalo "putovanje" elektorničke pošte upućene iz te državne tvrtke prema zainteresiranoj korisnici. 

Svoj je upit HP-u korisnica zaključila brojem pošiljke i poručila nepoznatim HP-ovim radnicima kako se nada da će što prije odgovoriti na mail, jer na internetskoj stranici tvrtke ne može pronaći nikakvu informaciju o pošiljci u rubrici "Traženje poštanskih pošiljaka – Track&Trace".

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL

Nekoliko dana iza toga, 14. siječnja, u sandučiću je pronašla obavijest da može predignuti omotnicu u glavnoj pošti u Splitu.

– Bilo mi je najvažnije da je pošiljka došla, da se nije izgubila i nestala zauvijek i pretpostavila sam da odgovor na mail neću ni dobiti jer je paket isporučen – kaže.  No, odgovor Hrvatske pošte stigao je 8. veljače, 27 dana nakon slanja maila. 

A najbolja stvar je što su joj napisali da je pošiljka preuzeta prije 24 dana (?!).

– Taj odgovor koji sam dobila nakon 27 dana, pokazuje funkcioniranje tog sustava i užasno me živcira. Stvarno sam bila toliko zadivljena da nisam znala jesam li ovo trebala poslati medijima, javiti njihovim odgovornima ili ih jednostavno zamoliti da me zaposle ako ikako mogu, jer mora da je poseban osjećaj biti ovako neučinkovit, spor i nezainteresiran za rad, bez obzira na plaću koju primaju. Naime, za ovakvu ekspeditivnost jedne službe, poput pošte kojoj je to posebno važno, ne znam kolika bi uopće plaća morala biti, ja bih rekla da bi plaća i od pet lipa bila prevelika za ovakvu angažiranost – poručila je korisnica HP-a za Slobodnu Dalmaciju. 

- Korisnica je dobila odgovor Službe za korisnike u propisanom roku, u slučaju da želi uložiti prigovor na rješenje to može učiniti 30 dana od primitka istog. U slučaju kada korisnik smatra da aplikacija za praćenje pošiljaka ne pokazuje realan status pošiljke, odnosno ne radi, najbolje je kontaktirati Službu za korisnike telefonski na broj 072/303 304 kako bi odmah dobili točan status praćene pošiljke - glasi odgovor Hrvatske pošte. 

No, da se netko javio na navedeni broj telefona, korisnica ne bi imala potrebu slati mail na koji je dobila odgovor nakon 27 dana

Ključne riječi

Komentara 6

Avatar Gordan NJONJO
Gordan NJONJO
12:19 16.02.2020.

Pa u našoj Pošti rade samo uhljebi! Još očekivati da i rade?!

GR
gragakarlovac
15:06 16.02.2020.

Lopovi. Track & Trace radi samo u razvijenim državama, ne ovdje.

DU
Deleted user
13:09 16.02.2020.

Osobno veću neefikasnost poštanskih usluga nisam vidio do sada nigdje unutar Evrope ( a vidio sam puno). Od NE javljanja na telefon,, NE ostavljanja obavjesti o prispječu pošiljke do apsurdno kratkog roka od smješnih 5 dana ( u normalnom svijetu je to 15 dana) držanja pošiljke u pošti nakon čega se redovito dogodi da pošiljka bude vračena pošiljaocu jer naručitelj pošiljke nije niti bio obavješten o prispječu . Ukoliko u pošti reklamirate da poštar nije ostavio obavjest daju vam telefonski broj za pritužbe na koji se naravno nitko ne javlja. Jednom rječju začarani krug nelogičnosti, nerada, neefikasnosti , neprofesionalnosti i bezobrazluka spram korisnika usluga. Normalno sve jer je to u ovakvoj neuredenoj Državi NORMALNO. Smjenjivati direktore sve dok neki od njih napokon odluči i uspostaviti sustav koji će funkcionirati i izvadi HP iz močvarnog sustava u kojem se nalazi.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije