Završen je očevid na mjestu teške željezničke nesreće kod Rajića, nedaleko Novske, u kojoj su tri osobe poginule, a 12 ih je ozlijeđeno. Kreće vještačenje željezničke infrastrukture. U tijeku je sanacija na mjestu nesreće.
Jutros je na mjestu stravične željezničke nesreće kraj Novske ozlijeđen radnik HŽ-a tijekom raščišćavanja terena. RTL doznaje da se radi o lakšim ozljedama koje je zadobio u trenutku kada je na njega pao neki dio. Djelatnici Hitne pomoći odvezli su ga, a iz HŽ-a su potvrdili da ozljede ne bi trebale biti ozbiljnije.
U teškoj nesreći ozlijeđeno je 12 ljudi, a u novogradiškoj bolnici još je šestero ljudi na liječenju. Jučer su otpustili dvoje s lakšim ozljedama.
Među šestero ljudi jedan je hrvatski državljanin te peteročlana obitelj iz Irana. Kako ne govore druge jezike, zbog toga su u bolnicu stigli prevoditelji da se liječnicima olakša komunikacija. HRT piše da bi četvero pacijenata već sutra mogli pustiti kućama, dok će učitelj iz Vinkovaca s težim ozljedama prsnog košta i starija žena iz iranske obitelji, koja ima i ozljede kralježnice, još neko vrijeme ostati u bolnici.
Kako je rekao glasnogovornik Policijske uprave sisačko-moslavačke Dario Kačmarčik u subotu, taj će se dio očevida obaviti u nedjelju ujutro, jer je nakon uklanjanja dvije željezničke kompozicije nužno još raščistiti mjesto nesreće. Dotad će mjesto nesreće biti osigurano.
Policija je za nedjelju najavila i detaljnije priopćenje o svim dosad obavljenim radnjama i poduzetim mjerama.
Na stranicama Županijskog državnog odvjetništva u Sisku je objavljeno kako su tijekom očevida izuzeti tragovi i provedene potrebne radnje radi utvrđenja okolnosti nastanka željezničke nesreće. Ujedno, državno odvjetništvo će izdati potrebne naloge kako bi se utvrdio uzrok nesreće.
Podsjetimo, do nesreće je došlo u petak oko 21.30 sati kada se putnički vlak velikom brzinom zabio u teretni vlak koji je stajao na pruzi. Troje ljudi je poginulo, među kojima su kondukter i strojovođa, ali i 17-godišnjak, dok je 12 osoba ozlijeđeno.
Od jedanaestero ozlijeđenih u stravičnoj željezničkoj nesreći njih sedmero zbrinuto je u bolnici u Novoj Gradiški, troje u Slavonskom Brodu, a jedno u Pakracu. Osmero od 11 ozlijeđenih strani su državljani. Nitko od ozlijeđenih nije životno ugrožen, a za sada nema podataka o drugim stradalima.
Sjajni su mi svi ovi komentari bez i trunka razumijevanja kako željeznica funkcionira. Pogotovo da se željeznicu treba ukinuti. Gospodo: htjeli vi to ili ne, željeznica je kičma robnog prijevoza i samo već zbog toga je treba modernizirati. Druga je priča putnički promet. Ali: da li je krivnja na željeznici ili nama samima? Znam da je pitanje ovdje "što je bilo prije: kokoš ili jaje?", ali ipak se usuđujem reći da prvo trebaju putnici da bi se poboljšala kvaliteta usluge. Jer se dokazalo da poboljšanje usluge kod nas ne znači automatski više putnika. Primjer: moj znanac živi u Vrapču, tri minute pješke do stanice, radi na Zrinjevcu -ajmo reći 5 minuta pješke do kolodvora, pa umjesto da ide vlakom za što mi treba vrata -vrata max. 20 minuta, on ide autom, treba mu 45 + minuta i stalno se žali na visoki cijenu goriva (ima parkiralište u dvorištu firme, inače bi mu i ono trebalo)... Drugi primjer je Gorička cesta koja je ujutro i popodne zagušena jer se svi voze... Naravno da neću za Rijeku ili Split vlakom, ali ako tu prugu naprave da sam za 2 sata u Rijeci i 4 sata u Splitu, ići ću itekako vlakom. Pa ako se uvede takt, recimo svaka 2 sata, onda će biti i putnika... Mi smo auto nacija, kako dugo ćemo si to moći priuštiti, drugo je pitanje.